اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تشکیل کارگروه‌های تخصصی برای توسعه خور و بیابانک

در سفر استاندار اصفهان به شهرستان خور و بیابانک برای بحث و بررسی مسائل مختلف شهرستان کارگروه‌های صنعت، معدن و تجارت، گردشگری، کشاورزی، عمران و زیرساخت و سلامت با مسؤولان مربوط به هر کارگروه تشکیل شد.

تشکیل کارگروه‌های تخصصی برای توسعه خور و بیابانک

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس رضایی در ادامه سفر به شهرستان خور و بیابانک در کارگروه‌های صنعت، معدن و تجارت، گردشگری، کشاورزی، عمران و زیرساخت و سلامت اظهار داشت: در استان اصفهان شهرستان کم‌تر توسعه یافته توسط معیارهای وزارت کشور، خور و بیابانک لحاظ شده است و سفر امروز برای این است تا قدم‌هایی برای توسعه این شهرستان برداریم.

استاندار اصفهان افزود: یکی از مسائل مسؤولیت‌های اجتماعی است که واحدهای تولیدی عهده‌دار هستند، برای اجرای عدالت نباید همه امکانات را در مرکز استان جهت دهیم و باید امکانات را بر مبنای آمایش‌ها به شهرستان‌ها سوق دهیم.

وی با اشاره به این‌که اجرای عدالت از وظایف شرعی و قانونی است، گفت: با کارگروه‌هایی که ایجاد شده است در مورد مسائل مختلف شهرستان خور و بیابانک صحبت و تبادل نظر می‌شود تا تصمیمات نهایی در مورد اقدامات مختلف گرفته شود.

رضایی با بیان این‌که وضعیت جاده اصفهان به خور و بیابانک خوب نیست، تصریح کرد: باید امکانات این شهرستان را بسنجیم و ظرفیت‌ها را در نظر بگیریم، مردمان شهرستان خور و بیابانک نیز اهل حرکت و تلاش هستند.

استاندار اصفهان نیز با مردم خور و بیابانک دیدار و گفت‌و‌گو کرد و مردم مشکلات موجود را به سمع و نظر استاندار رساندند؛ نبود پد بالگرد اروژانس، مشکلات در تولید، وضعیت جاده‌های روستاهای خور و بیابانک و مشکلات صنایع دستی از جمله مسائل مطرح شده بود.

مسائل مربوط به وضعیت آب خوراکی خور و بیابانک، مشکلات و کمبود‌ها در حوزه درمان و پزشکی، مسائل حوزه بانوان، کمبود امکانات ورزشی و استخر نیمه‌کاره شهرستان خور و بیابانک از دیگر مواردی بود که مردم با رضایی در میان گذاشتند.

استاندار نیز با ارجاع مسائل به مدیران مربوطه، تماس با مدیرکل‌های هر بخش و گفت‌و‌گو با فرماندار خور و بیابانک برای حل مسائل و مشکلات موجود اقدام کرد و ابراز امیدواری کرد، این مشکلات تا برطرف شدن پیگیری شود.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ر۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول