اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تلالو آثار هنرمندان نصف‌جهان در جشنواره مقاومت

معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: در هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت امسال ۹
اثر صحنه‌ای و خیابانی از هنرمندان اصفهانی به نمایش گذاشته خواهد شد.

تلالو آثار هنرمندان نصف‌جهان در جشنواره مقاومت

محمدحسین محمدی فشارکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار داشت: آثار هنرمندان اصفهانی در جشنواره تئاتر مقاومت نمایش داده خواهد شد و این جشنواره به علت شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: نمایش «همیلو» به نویسندگی هیام احمدی و کارگردانی فرامرز غلامیان، نمایش «بازمانده» به نویسندگی و کارگردانی هادی کیانی، نمایش «نفس» به کارگردانی و نویسندگی مسعود براهیمی، نمایش «علی سوت بلبلی» به نویسندگی مصطفی جعفری خوزانی و کارگردانی مریم دوستی، نمایش «زندگی با طعم باروت» به کارگردانی و نویسندگی مجتبی خلیلی و نمایش «حباب زیرآب» به نویسندگی جلال حسنوند و کارگردانی جلال حسنوند و علیرضا شمس 6 اثر برگزیده هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت در بخش نمایش خیابانی و محیطی هستند.

وی ادامه داد: در این دوره از جشنواره تئاتر مقاومت نمایش «بیداری به‌وقت خون» به نویسندگی و کارگردانی، احسان جانمی از اصفهان در بخش صحنه‌ای برگزیده و نمایش داده خواهد شد.

محمدی فشارکی در پایان گفت: نمایش «آن مرد آمد» نویسنده و کارگردان امید نیاز از اصفهان و نمایش «رکاب بزن مرد» نویسنده هیام احمدی، فرامرز غلامیان، کارگردان هیام احمدی از شاهین‌شهر هم آثار راه‌یافته به بخش غیررقابتی کودک و نوجوان هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت هستند.

به گزارش فارس، هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و  از 25 آذر تا دوم دی‌ماه به صورت زنده و آنلاین برگزار می‌شود که با توجه به شرایط ناشی از انتشار ویروس کرونا و به منظور رعایت شیوه نامه‌ای بهداشتی، آثار صحنه‌ای هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت با ۴ دوربین از سوی برگزارکنندگان این جشنواره ضبط شده است از همین رو علاقه‌مندان به هنرنمایش می‌توانند با مراجعه به سامانه تیوال به تماشا بنشینند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۶/ک۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول