اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

لیگ برتر فوتسال| گیتی‌پسند به‌دنبال قهرمانی/ بازارهای روز کوثر نماینده جدید اصفهان

لیگ برتر فوتسال کشور دوباره جان می‌گیرد و تنور همیشه داغ این رقابت‌ها روشن می‌شود که گیتی‌پسند و بازارهای روز کوثر دو نماینده اصفهان در مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور خواهند بود.

لیگ برتر فوتسال| گیتی‌پسند به‌دنبال قهرمانی/ بازارهای روز کوثر نماینده جدید اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سرانجام پس از فراز و نشیب‌ها فراوان عصر فردا لیگ برتر فوتسال کشور دوباره جان می‌گیرد و تنور همیشه داغ این رقابت‌ها روشن می‌شود.

لیگ برتر فصل فوتسال که ابتدا قرار بود از آبان ماه آغاز شود، از ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۲۶ آذر ماه با برگزاری شش دیدار استارت خواهد خورد تا ۱۴ تیم برای قهرمانی با یکدیگر بجنگند، جنگی که در سال جاری با طعم کرونا همراه است و از طرفی دیگری فشردگی بازی‌ها شاید مقداری تیم‌ها را اذیت کند.

لیگ برتر فوتسال کشور در سال جاری با تغییر و تحولات زیادی همراه است، ۱۴ تیم حاضر در این رقابت‌ها در قالب دو گروه به صورت رفت و برگشت با یکدیگر رقابت‌ می‌کنند، پس از اتمام مرحله اول، سه تیم اول هر گروه به مرحله پلی‌آف راه پیدا می‌کنند و دو تیم آخر هر گروه نیز برای بقا در لیگ برتر با یکدیگر رقابت‌ خواهند کرد.

مسابقات فصل جاری بدون حضور تماشاگر و پروتکل‌های بهداشتی سخت‌گیرانه‌ای همچون دیگر رشته‌ها برای فوتسال نیز لحاظ شده است.

گیتی‌پسند همیشه مدعی این‌بار با شمسایی

تیم گیتی‌پسند اصفهان، با شکار وحید شمسایی چهره مدعی‌وار خود را برای لیگ جاری حفظ کرد؛ شاگردان شمسایی با تمرینات منظم خود را در بالاترین سطح آمادگی رسانند تا بتوانند طلسم ناکامی دو ساله خود را در کسب جام بشکنند.

گیتی‌پسند در بازار نقل‌ و انتقالات توانست سپهر محمدی، قدرت بهادری، فرهاد توکلی و علی‌رضا وفایی را  جذب کند و همچنین شاکله اصلی سال گذشته خود یعنی حمید احمدی، محمدرضا سنگ‌سفیدی، اصغر حسن‌زاده و سعید احمد‌عباسی را برای سال جاری حفظ کرد.

گیتی‌پسند در لیگ جاری باید علاوه بر رقابت‌ با رقیب دیرینه خود یعنی مس سونگون، طعم رقیب جدید خود یعنی کراپ الوند ایرانیان را نیز بچشد و با عبور از آن‌ها به قهرمانی برسد.

سرخ‌پوشان گیتی‌پسند در اولین گام خود در قالب هفته نخست گروه اول از ساعت ۱۶ روز چهارشنبه در سالن شهدای هفتم تیر قرچک به مصاف منصوری قرچک خواهند رفت.

بازارهای روز کوثر نماینده جدید اصفهان

وضعیت دومین نماینده فوتسال اصفهان مقداری با نماینده نخست متفاوت است؛ هایپر شهر که تا هفته گذشته به دنبال تیم‌داری در لیگ برتر بود، سرانجام جای خود را به بازارهای روز کوثر داد تا دومین سهمیه لیگ برتر فوتسال اصفهان در کمترین زمان ممکن بتواند خود را راهی مسابقات کند.

بلافاصله پس از انتقال سهمیه، سعید رستمی سرمربی سابق هایپر شهر سکاندار کوثر شد تا بتواند برای دومین‌بار در کنار شاگردان قدیمی خود طعم لیگ برتر را بچشد؛ بازارهای روز کوثر را می‌توان آخرین تیمی شناخت که خود را برای لیگ برتر آماده کرده است.

بازارهای روز کوثر به دلیل کمبود زمان نتوانست بازیکن شاخصی را به خدمت بگیرد و تقریبا شاکله سال گذشته هایپر شهر در تیم کوثر به میدان خواهند رفت، بجز سرمربی و تمدید قرارداد با ۹ بازیکن سابق هایپر شهر، خبری از به خدمت گرفتن کادر فنی و یا بازیکن جدیدی از این تیم به گوش نمی‌رسد.

باشگاه بازارهای روز کوثر در اولین دیدار رسمی تاریخ  خود باید از ساعت ۱۶ روز چهارشنبه در سالن کوثر اصفهان به مصاف راگا تهران برود و مقابل شاگردان محمد کشاورز قرار گیرد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۷/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول