اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

جزئیات طرح محدودیت‌های تردد شبانه/جریمه 200 هزار تومانی سهم رانندگان متخلف

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: با توجه به ممنوعیت‌های تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح، هرگونه تردد غیرضروری در سطح شهر اصفهان مشمول اعمال قانون و اخذ جریمه ۲۰۰ هزار تومانی خواهد شد.

جزئیات طرح محدودیت‌های تردد شبانه/جریمه 200 هزار تومانی سهم رانندگان متخلف

محمدرضا محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به ادامه داشتن لغو طرح زوج و فرد خودروها در اصفهان اظهار داشت: طرح زوج و فرد در اصفهان که قرار بود تا پایان آبان ماه سال جاری لغو باشد، همچنان غیرفعال است و ۴۸ ساعت قبل از اینکه بخواهد این طرح دوباره فعال شود، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان افزود: در راستای مصوبه ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا و به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا تردد خودروها با پلاک غیربومی در کلان شهر اصفهان و شهرستان‌هایی که وضعیت قرمز و نارنجی دارند، ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه تردد غیرضروری از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح در شهر اصفهان از امروز یک آذر ماه ممنوع است گفت: با توجه به ممنوعیت‌های تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح، هرگونه تردد غیرضروری در سطح شهر اصفهان مشمول اعمال قانون و اخذ جریمه ۲۰۰ هزار تومانی خواهد شد.

محمدی با اشاره به اینکه مأموران پلیس راهور با کادر درمان، نیروهای خدماتی، نیروهای امنیتی و کارگرانی که مجبور به کار در کارخانه‌ها هستند در این طرح همکاری می‌کنند، بیان کرد: اگر کسی ضرورت داشته باشد که در ساعت ۲۱ تا ۴ صبح تردد کند، توسط مأموران راهور بررسی می‌شود و در صورت ضرورت اجازه تردد می‌دهند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه منع تردد شبانه به مدت دو هفته در اصفهان اعمال می‌شود، عنوان کرد: اگر جریمه‌ای برای افرادی که تردد آن‌ها در این ساعت بلامانع است، صادر شد، می‌توانند اعتراض کنند و جریمه مربوطه پاک می‌شود.

وی با تأکید بر ماندن در خانه خاطرنشان کرد:  از مردم اصفهان توقع داریم اگر محدودیتی اعلام شده است، به دنبال راهکار و شیوه‌های دور زدن قوانین و محدودیت‌ها نباشند و در خانه بمانند و جدی‌تر از گذشته محدودیت‌ها را اجرا و اعمال کنند تا زنجیره انتقال ویروس کرونا قطع شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول