اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آغاز فراخوان ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در اصفهان/ «شهید سلیمانی» محور بخش جایزه ویژه

ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ویژه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری در اصفهان برگزار می‌شود.

آغاز فراخوان ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در اصفهان/ «شهید سلیمانی» محور بخش جایزه ویژه

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به کوشش سازمان بسیج رسانه استان اصفهان و با همکاری روابط عمومی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان و همکاری سایر نهادهای استان، ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ویژه مطبوعات و خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری در اصفهان برگزار می‌‌شود.

محورهای این دوره از جشنواره شامل «کرونا تحدید جهانی؛ ایستادگی تا شکست»، «مدافعان سلامت از مبارزه تا پیروزی»، «ارتقای روحیه خودباوری و تلاش خبرنگاران»، «جهش تولید، اقتصاد مقاومتی»، «بسیج و حوزه‌های اقدام»، «فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت»، «مسائل صنفی خبرنگاران»، «اقتدار ملی و سرمایه‌های اجتماعی»، «خدمات اجتماعی و محرومیت‌زدایی»، «خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی» و «امنیت اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی» است‌.

هم‌چنین بخش جایزه ویژه این جشنواره امسال با موضوع شهید حاج قاسم سلیمانی و با عنوان «راهی که هنوز باید پیمود» برگزار می‌شود، در بخش «موضوع آزاد» ( یکی از ظرفیت‌ها و اولویت‌های فراموش شده یا کم‌تر پرداخته شده بومی) نیز شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

قالب‌های جشنواره شامل خبر، مصاحبه، مقاله، عکس، گزارش، تیتر، یاداشت و سرمقاله، کاریکاتور، چند رسانه‌ای، موشن گرافیک است.

آثار باید به همراه شناسنامه اثر با فرمت PDF به ایمیل دبیرخانه جشنواره به آدرس b.resaneh@chmail.ir ارسال شود؛ هم‌چنین شرکت کنندگان جشنواره، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر  با شماره ۰۳۱۳۶۱۲۳۹۸۹ تماس بگیرند.

تمامی خبرنگاران شاغل یا آزاد که در رسانه‌های سراسری یا غیر سراسری نمایندگی نشریات سراسری یا خبرگزاری‌ها و همچنین پایگاه‌های خبری استان فعالیت دارند می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند، آثار ارسالی باید در باره زمانی ۱ مهر ۹۸ الی ۲۰ آبان ۹۹ در یکی از رسانه‌های دارای مجوز منتشر شده باشد؛ مهلت ارسال آثار نیز  تا ۲۰ آبان ۹۹ است.

نشانی دبیرخانه جشنواره، سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان، خیابان شهدای صفه، روبروی بیمارستان الزهرا(س)، سازمان بسیج رسانه است.

 

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/ر۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول