اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دومین پزشک شهید مدافع سلامت کاشان آسمانی شد

رئیس مرکز بهداشت شهرستان کاشان گفت: دکتر محمد زارع رئیس بیمارستان لبافی نژاد تهران، عضو هیأت امنای دانشگاه علوم پزشکی کاشان و مدافع جبهه سلامت به درجه رفیع شهادت نایل شد.

دومین پزشک شهید مدافع سلامت کاشان آسمانی شد

مسعود دهقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار کرد: دکتر محمد زارع رئیس بیمارستان لبافی‌نژاد تهران، رئیس اسبق دانشگاه علوم پزشکی کاشان و عضو هیأت امنای دانشگاه علوم پزشکی کاشان و مدافع جبهه سلامت را از دست دادیم که این اتفاق کار را برای کادر سخت‌تر می‌کند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان کاشان با بیان اینکه، هرچه مدافعان سلامت از میدان خارج می‌شوند تأثیر خاصی در سایر افراد کادر درمان و پزشکی دارد، گفت: شهید محمد زارع زحمات زیادی برای علوم پزشکی و سلامت مردم کاشان و آران و بیدگل کشیده بودند و حقش بود عمرش را با شهادت به پایان برسانند.

وی بابیان اینکه در شدید ترین شرایط وضعیت کرونا در کاشان هستیم، افزود: با روند افزایشی بستری و مراجعات سرپایی کرونا مواجه هستیم، تمام گروه‌های سنی را درگیر کرده و نسبت به ماه‌های قبل رنج سنی پایین را هم درگیر و بستری کرده است.

دهقانی افزود: نسبت به قبل شرایط حساس‌تر است و عمدتاً انتشار بیمار خانوادگی است وقتی یکی از اعضای خانواده درگیر بیماری می‌شود سایر اعضای خانواده هم دچار بیماری می‌شوند.

 وی تصریح کرد: صحبت‌هایی که رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با دو فرمانداری کاشان و آران و بیدگل داشته‌اند دستور دادند محدودیت‌ها در هفته جاری در همه صنوف ادامه داشته باشد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: از مردم خواهش می‌کنیم از ورود به ماه ربیع‌الاول از برگزاری مراسم تجمعی پرهیز کنند و تأکید داریم که برنامه‌های تجمعی برای برگزاری مراسم‌ها نداشته باشیم و حوصله کنند تا از پیک بیماری گذر کنیم.

انتهای پیام/۶۳۱۰۸/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول