اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آغاز بهره‌برداری از ۶۸ طرح تعاونی در اصفهان/ شرکت تعاونی ذوب‌آهن تقدیر شد

استاندار اصفهان گفت: امروز شاهد افتتاح ۳۸۳ طرح تعاون در هفته تعاون هستیم که از این تعداد، ۶۸ طرح مربوط به استان اصفهان است.

آغاز بهره‌برداری از ۶۸ طرح تعاونی در اصفهان/ شرکت تعاونی ذوب‌آهن تقدیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، عباس رضایی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح ۶۸ طرح تعاونی در اصفهان که به صورت ویدئو کنفرانس توسط معاون رئیس‌جمهور در زواره انجام شد، اظهار کرد: در شهرستان اردستان با اجرای رهنمودهای رهبر انقلاب و حمایت‌های دولت، تعداد اشتغال تا پایان دولت بیشتر از بیکاران خواهد بود.

استاندار اصفهان تصریح کرد: از مجموع ۹۴ هزار تعاونی فعال کشور ۳ هزار و ۳۰۰ تعاونی در استان اصفهان هستند که اشتغال ۵۲ هزار و ۵۰۰ نفر را فراهم کرده است.

وی عنوان کرد: امروز شاهد افتتاح ۳۸۳ طرح تعاون در هفته تعاون هستیم که از این تعداد، ۶۸ طرح مربوط به استان اصفهان است.

رضایی تأکید کرد: همانند ۱۲ سال گذشته اصفهان رتبه اول کشوری را از نظر تعداد طرح افتتاح و شغل ایجاد شده به خودش اختصاص داده که از نکات بارز این طرح‌ها این است که ۸۴ درصد سرمایه‌گذاری توسط اعضای تعاونی‌ها صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: ورود شرکت‌های تعاونی به مشاغل جدید و اقتصاد دانش‌بنیان می‌تواند در جهت حل مشکلات اقتصادی کمک کند.

تقدیر از شرکت تعاونی ذوب‌آهن به عنوان تعاونی برتر

همچنین در این آیین از تعاونی‌های برتر ملی تقدیر شد که لوح و تندیس ویژه تعاونی برتر ملی از سوی اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور در حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به امین قنبری مدیرعامل شرکت تعاونی مصرف کارکنان شرکت ذوب‌آهن اصفهان اهدا شد.

امین قنبری مدیرعامل این تعاونی درباره موفقیت مذکور گفت: ۵۱ سال خدمت‌رسانی صادقانه به خانواده بزرگ ذوب‌آهن و سایر مردم استان اصفهان، اشتغال‌زایی و بسترسازی برای بهره‌گیری از سرمایه‌های اجتماعی، توزیع همگانی، گستردگی فعالیت و بهره‌مندی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای، توانمندسازی نیروهای کارآفرین و تجمیع منابع برای بهره‌گیری در تولید بخشی از دلایل این انتخاب بوده است.

وی افزود: هدایت، نظارت و حمایت قانونمند از مشارکت عمومی در فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی، همکاری مستمر با مراکز خیریه، بهزیستی و توانبخشی و حضور و ایفای نقش فعال در مسؤولیت‌های اجتماعی، از دیگر دلایل انتخاب تعاونی مصرف کارکنان ذوب‌آهن اصفهان جهت کسب رتبه اول تعاونی برتر ملی در تامین نیاز مصرف کنندگان می‌باشد.

به گزارش فارس، در این مراسم ۳۸۳ طرح تعاونی در کشور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح و از تعاونی‌های برتر ملی تقدیر شد. این طرح‌ها با مشارکت ۳۳هزار و ۷۱۵ عضو و سرمایه‌گذاری بالغ بر ۳ هزار و پنج میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای ۲۶هزار و ۶۹۱ نفر افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام /۶۳۰۹۴/ر۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول