اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نویدکیا: به دنبال این نیستم دوستان خود را اینجا بیاورم/ با تکسیرا به آسیا می‌رویم

سرمربی سپاهان گفت: قطعا بدانند که دنبال این نیستم دوستان خودم را کنار خودم جمع کنم، چون می‌دانم کار بسیار سنگینی است و کسانی را می‌آوریم که به تیمم کمک کنند نه این که چون سال ها اینجا بودم افراد نزدیکم را دور خودم جمع کنم.

نویدکیا: به دنبال این نیستم دوستان خود را اینجا بیاورم/ با تکسیرا به آسیا می‌رویم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از معرفی صبح‌گاهی محرم نویدکیا به عنوان سرمربی جدید تیم سپاهان، وی در اولین روز کار رسمی خود ابتدا جلسه‌ای را با مدیر باشگاه جهت آمادگی بیشتر برای حضور در رقابت‌های جام باشگاه آسیا برگزار کرد و پس از آن راهی نقش جهان شد تا در ابتدا به صورت رسمی و با حضور هواداران تیم معارفه شود و پس از آن نیز با تیم خود در قالب یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم سپاهان نوین برود.

نویدکیا، صبح امروز با حضور در دفتر ساکت و با شرکت تکسیرا، در خصوص آخرین وضعیت تیم گفت‌وگو کردند، اما نتیجه این جلسه رسانه‌ای نشد.

پس از آن، محرم نویدکیا در حضور پررنگ هواداران سپاهان در ورزشگاه نقش جهان حاضر شد، هواداران سپاهان که از بازگشت اسطوره تیم خود بسیار خوش حال بودند، شادی خود را با سر دادن شعارهای بروز دادند تا استارت کار نویدکیا در سپاهان با حمایت حداکثری هواداران و همچنین مدیرعامل باشگاه کلید بخورد.

نویدکیا، پیش از آغاز دیدار تدارکاتی سپاهان و سپاهان نوین در جمع خبرنگاران اظهار داشته بود: دلم می‌خواهد اگر تصمیماتی می‌گیرم به تصمیماتم احترام بگذارند و اجازه دهند که افکار و ایده هایی که در ذهن دارم را انجام دهم.

سرمربی سپاهان ادامه داد: امیدوارم خیلی تصمیم اشتباه نگیرم، به هر حال وحی منزل نیست که تصمیماتم درست است اما سعی می‌کنم کمترین اشتباه را انجام دهم و آدم های قوی را کنارم بیاورم. قطعا بدانند که دنبال این نیستم دوستان خودم را کنار خودم جمع کنم، چون می‌دانم کار بسیار سنگینی است و کسانی را می‌آوریم که به تیمم کمک کنند نه این که چون سال ها اینجا بودم افراد نزدیکم را دور خودم جمع کنم. می‌دانم ممکن است برخی از تصمیماتم ناراحت شوند اما سعی می‌کنم تصمیمی بگیرم که به صلاح تیم باشد.

وی در خصوص رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ادامه داد: اگر بخواهم منطقی صحبت کنم خیلی نمی‌توانم کاری انجام دهم چون 7-8 روز دیگر بازی ها آغاز می‌شوند و تیم باید برود. آقای تکسیرا اینجا بوده و کار کرده اند، خیلی اختلاف سلیقه نداریم و مشکلمان یکی دو تا بازیکن است که آسیب دیدگی دارند؛ یک مقدار سخت است اما سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

نویدکیا در خصوص نقل‌وانتقالات تیم سپاهان افزود: روزهای اول هم که به آقای ساکت صحبت کردم، گفتم تیم بسیار خوب است نه این که بگویم سرمربی قبلی شرایطش خیلی بد بوده و من بگویم می‌خواهم تغییرات آنچنانی ایجاد کنم، آقای قلعه نویی نفرات خوبی اضافه کرده و عملکرد خوبی هم داشت من فقط به خاطر سبک و نوعی بازی، شاید دو حد 2-3 نفر تغییر داشته باشم. اگر نه تیم شاکله خوبی دارد و به تغییرات آنچنانی نیاز ندارد.

نویدکیا، در مورد دستیاران خود گفت: می‌رویم آسیا و برمی‌گردیم و بعد تصمیم می‌گیرم؛ احتمالا نفر اول امروز یا فردا مشخص می‌شود، کسی دیگری نه تا برویم آسیا و برگردیم اسمش را نمی‌گویم چون هنوز قطعیت پیدا نکرده و باید رودررو صحبت کنیم چون شاید خیلی ایده آل نباشد. رحمان احمدی اضافه شده و مشکلی با او ندارم، سال ها در کنار او بودم و ایده خوبی هم بود و فکر کنم اینطور ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول