اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان شد

سرمربی جدید تیم فوتبال سپاهان اصفهان توسط مدیرعامل این باشگاه معرفی شد.

نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، با اعلام روابط عمومی باشگاه سپاهان، محرم نویدکیا کاپیتان اسبق این تیم، هدایت تیم فوتبال سپاهان را پذیرفت.

بر همین اساس و طی جلسه‌‌ای در دفتر مدیرعامل باشگاه سپاهان، با حضور اعضای هیأت مدیره و همچنین مذاکرات جامع و همه جانبه در زمینه مسائل تیم فوتبال و چگونگی برنامه‌ریزی‌ها و فعالیت‌های مربوطه، محرم نویدکیا به مدت ۳ فصل سرمربی‌گری تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان را پذیرفت.

پس از کسب نتایج دور از انتظار سپاهان در میانه نیم فصل دوم و از دست رفتن شانس قهرمانی و حتی کسب سهیمه آسیایی بود که امیر قلعه‌نویی سرمربی خوشنام پس از سه سال حضور در اصفهان عطای ماندن را به لقایش بخشید.

بعد از آن تکسیرا کمک مربی قلعه‌نویی هدایت طلایی‌پوشان را در چندبازی پایانی بر عهده گرفت تا او هم نتواند سپاهان را جمع و جور کند و این تیم را در بین ۴ تیم بالای جدول قرار دهد. پس از اتمام لیگ و آمدن محمدرضا ساکت به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه، همه منتظر بازگشت محرم نویدکیا به سپاهان بودند که پس از چندین روز گمانه‌زنی بالاخره کاپیتان اسبق طلایی‌پوشان و اسطوره باشگاه هدایت تیم را بر عهده گرفت.

نویدکیا که پیش از این نیز در چند بازی موقتا هدایت طلایی‌پوشان را بر عهده گرفته بود، نخستین چالش جدی در کسوت سرمربی‌گری را تجربه خواهد کرد و باید فورا تیمش را برای مسابقات آسیایی آماده کند.

 این ملی‌پوش اسبق وفادار به باشگاه سپاهان در ۲۴ مهر ۱۳۹۵در قالب هفته هشتم لیگ شانزدهم و در شهرآورد اصفهان مقابل ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر از دنیای فوتبال خداحافظی کرده بود.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ص۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول