اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سکانداری هیأت وزنه‌برداری با طعم حاشیه/ مجمع جدید غیرقانونی بود؟

با توجه به اتفاقات و تجربیات مجمع قبلی، انتظار می‌رفت که مجمع جدید هیأت وزنه‌برداری اصفهان بدون کوچک‌ترین حاشیه‌ای برگزار و رئیس جدید هیأت وزنه‌برداری معرفی شود اما بلافاصله پس از اتمام این مجمع مجددا اعتراضاتی نسبت به این انتخابات شکل گرفت.

سکانداری هیأت وزنه‌برداری با طعم حاشیه/ مجمع جدید غیرقانونی بود؟

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهر ماه سال ۹۷ بود که با اکثریت آرا حمیدرضا فدوی به عنوان رئیس جدید هیأت وزنه برداری استان اصفهان معرفی شد اما در ادامه به حدی  اختلافات در این هیأت بالا گرفت که فدوی از سمت خود استعفا داد و طی حکمی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، علیرضا کمالیان تا برگزاری مجمع انتخاباتی به عنوان سرپرست هیأت وزنه برداری استان منصوب شد.

همچنین مجمع انتخاباتی هیأت وزنه‌برداری استان اصفهان توسط ریاست فدراسیون وزنه برداری باطل شد تا مجمع جدید مجددا برگزار شود.

مرادی، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در خصوص ابطال مجمع انتخابی هیأت وزنه برداری اصفهان اعلام داشته بود که برخی اعتراض خود را به ریاست مجمع ارائه دادند؛ در ادامه، اعتراض آن عزیزان بررسی شد که مورد قبول قرار گرفت و مجمع گذشته ابطال شد.

وی همچنین با اشاره به مجمع هفته گذشته نیز اعلام کرد بود که، در مجمع امروز نیز بعضی از دوستان اعتراض داشتند و موارد آن‌ها راپیگیری کردیم و در نهایت حل شد.

با توجه به اتفاقات و تجربیات مجمع قبلی، انتظار می‌رفت که مجمع جدید هیأت وزنه‌برداری اصفهان بدون کوچک‌ترین حاشیه برگزار و رئیس جدید هیأت وزنه‌برداری معرفی شود اما بلافاصله پس از اتمام این مجمع مجددا اعتراضاتی نسبت به این انتخابات شکل گرفت.

محمد جوزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، با اشاره به اینکه معتقد است انتخابات برگزار شده به دور از آئین‌نامه مجامع بوده است، اذعان داشت: شخصا بر روی چیدمان مجمع اعتراض دارم، زیرا طبق آئین‌نامه این چهار مورد از این چیدمان بر خلاف قوانین بوده است؛ مورد اول معرفی یکی از اعضا بود که وی در اصفهان سکونت ندارد و حدودا سه سال پیش به عنوان مربی در اصفهان فعال بوده است.

کاندیدای انتخابات هیأت وزنه‌برداری استان اصفهان افزود: مورد بعدی حضور نماینده داوران بود، نماینده‌ای که در مجمع حق رأی داشت در مسابقات اخیر قضاوتی انجام نداده بود؛ مورد بعدی حضور نماینده ورزشکاران بود، طبق قانون آخرین ورزشکاری که بالا‌ترین مقام را کسب کرده و دارای بالاترین رنکیگ در سطح استان است، مجاز به شرکت در انتخابات است.

وی تشریح کرد: قهرمان چندین سال گذشته در رده جوانان با وجود حضور چترایی، نائب قهرمان مسابقات آسیایی در مجمع حاضر بود؛ این چهار مورد را به صورت کتبا به اداره کل ورزش و جوانان ارسال کردیم، این چیدمان به شکل اصولی نبوده است.

روز ۱۲ شهریور مجمع انتخاباتی هیأت وزنه‌برداری استان اصفهان با حضور رئیس فدراسیون وزنه‌برداری، مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان و اعضای مجمع برگزار شد.

مجید ادیبی، محمد جوزدانی، زکیه رحیمی، مجید قربانی و حمید محمدی ۵ کاندیدای ثبت نام شده برای این مجمع بودند که مجید ادیبی و زکیه رحیمی انصراف دادند و مجید قربانی در مجمع حضور پیدا نکرد. در نهایت حمید محمدی، با کسب ۱۶ رأی به مدت چهار سال سکاندار هیأت وزنه‌برداری استان اصفهان شد، محمد جوزدانی نیز یک رأی کسب کرد.

انتهای پیام/۶۳۰۱۰۷/ص۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول