اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تجربه مسابقه مجازی که کمک‌کننده کسب مدال برنز جهانی شد

ملی‌پوش اصفهانی پومسه گفت: مسابقات جهانی مدارس به صورت مجازی برگزار شد و تجربه‌ای که داشتم در کسب مدال برنز کمک‌کننده بود.

تجربه مسابقه مجازی که کمک‌کننده کسب مدال برنز جهانی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مسابقات مجازی پومسه‌ قهرمانی جهان ۲۰۲۰ مدارس با حضور ۵۶۷ تکواندوکار از ۲۲ کشور در دو گروه دختران و پسران به میزبانی نپال برگزار شد.

مسابقات در رده‌های کمربند رنگی و پوم/ دان پیگیری شد و پومسه‎‌روها در رده‌های سنی ۱۲ تا ۱۴ سال و ۱۵ تا ۱۷ سال به اجرای فرم پرداختند و ۸۳ نماینده از ایران در این رقابت‌ها شرکت کردند و ۶ پومسه‌رو از کشورمان موفق به کسب عناوین نایب قهرمانی و سومی شدند که ۴ نفر از مدال‌آوران از استان اصفهان بودند.

امیرحسین اسماعیلی با ۷.۱۸ امتیاز مقام سوم در رده سنی ۱۲ تا ۱۴ سال پسران، نرگس بلغند با ۷.۲۴ امتیاز مقام سوم در رده سنی ۱۲ تا ۱۴ سال دختران، زینب طغیانی با ۷.۷۶ امتیاز مقام دوم و مهتاب تاجی رستم‌آبادی با ۷.۶۴ امتیاز مقام سوم در رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال دختران را به دست آوردند؛ همچنین مهناز مردانی از استان اصفهان به قضاوت در این دوره مسابقات پرداخت‌.

مهتاب تاجی در همین خصوص در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان اظهار داشت: اولین دوره از مسابقات جهان بود که در ۲ رده سنی به میزبانی نپال برگزار شد.

ملی‌پوش اصفهانی پومسه ادامه داد: مسابقات در سه مرحله مقدماتی، نیمه‌نهایی و فینال مسابقه دادم و توانستم در این مسابقات جهانی مدال برنز را کسب کنم؛ مجازی بودن مسابقات سبب شد، استرس و فشار مسابقات کم‌تر شود اما مشکلاتی را نیز داشت.

تاجی تصریح کرد: البته چند ماه پیش در مسابقات مجازی کشوری شرکت کرده بودم که سبب شد تجربه خوبی در این زمینه داشته باشم‌.

ملی‌پوش اصفهانی پومسه در مورد این‌که چگونه آمادگی‌اش را حفظ کرده بود، گفت: از ابتدای شیوع کرونا تمرینات را به صورت مجازی و در فضای باز دنبال می‌کردم و بعد از باز شدن باشگاه‌ها مانند گذشته تمریناتم را ادامه داد.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول