اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دومینوی بخشش پای چوبه دار/ سومین رضایت اولیای دم برای محکوم‌ به قصاص در کاشان

دادستان عمومی و انقلاب کاشان گفت: در یک ماه اخیر سومین محکوم‌ به قصاص صبح امروز پای چوبه دار مورد بخشش اولیای دم قرار گرفت.

دومینوی بخشش پای چوبه دار/ سومین رضایت اولیای دم برای محکوم‌ به قصاص در کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، روح اله دهقانی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه به لطف الهی و با فعالیت مجموعه‌های دادستانی، مسؤولان زندان و خیرین ارجمند کاشانی، صبح امروز قاتلی که در اثر وقوع درگیری در سال ۱۳۸۱ با ضربات چاقو، فرد ۲۶ ساله‌ای را به قتل رسانده بود مورد بخشش قرار گرفت، اظهار کرد: تمامی مراحل مقدماتی اجرای حکم قصاص نفس نیز انجام‌شده بود، با تلاش‌های انجام‌شده در جهت اصلاح ذات‌البین، با دعوت اولیای دم به مصالحه اتفاق بسیار مبارک دیگری در خطه دارالمؤمنین کاشان رقم خورد.

دادستان عمومی و انقلاب کاشان با اشاره به اینکه قاتل که هم‌اکنون پسربچه ده‌ساله‌ای دارد و با ایثار اولیای دم به زندگی دوباره بازگشت، گفت: آسیب‌شناسی این رخداد گویای این مطلب است که بسیاری از قتل‌ها در اثر عصبانیت‌های لحظه‌ای به وقوع می‌پیوندد بنا بر این مردم عزیز ما باید توجه داشته باشند هیچ‌گاه به هنگام عصبانیت، تصمیم‌گیری نکنند چراکه ممکن است لحظه‌ای غفلت، پشیمانی دائمی به همراه داشته باشد.

دهقانی افزود: موضوعی که باعث شده محکوم‌علیه پرونده قصاص امروز قریب به ۱۸ سال از جوانی خود را در اثر یک اشتباه از دست داد و چه‌ بسا اگر بزرگ‌منشی اولیای دم نبود امروز دیگر نعمت حیات نمی‌داشت و فرزندش یتیم شده بود.

به گزارش فارس، در روزهای هشتم و یازدهم مرداد ماه دو محکوم دیگر به قصاص نیز با تلاش‌های مجموعه دادستانی، زندان و خیرین کاشانی با اعلام گذشت اولیای دم از قصاص رهایی یافته بودند.

انتهای پیام/۶۳۰۱۸/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول