اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

واحدهای طرح مسکن ملی به خبرنگاران واگذار می‌شود/ تکمیل 518 کیلومتر آزادراه تا پایان دولت

وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال امضای تفاهم‌نامه با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم که از طرح مسکن ملی، خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز بهره‌مند شوند.

واحدهای طرح مسکن ملی به خبرنگاران واگذار می‌شود/ تکمیل 518 کیلومتر آزادراه تا پایان دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، محمد اسلامی عصر امروز در آیین بهره‌برداری از چند پروژه در اردستان اظهار داشت: عملیات آسفالت محور جاده اصفهان به اردستان به طول ۱۱ کیلومتر در دو مسیر رفت و برگشت آغاز می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی گفت: ساخت این محور ۵ کیلومتر مسیر راه کوتاه می‌کند و مسیر ایمن‌تری را برای مسافران به وجود می‌آورد  و سالانه ۸۰۰ کیلومتر به بزرگراه‌های کشور اضافه کرده‌ایم و امروز هم ۴۰ کیلومتر عملیات آسفالت را آغاز کردیم.

وی گفت: در کشور ۲۴۳۰ کیلومتر آزادراه داریم  که ۵۱۸ کیلومتر دیگر آزادراه تا پایان دولت تحویل خواهیم داد و ۶۴ کیلومتر کریدور شمال به جنوب شرق اصفهان تا ۲ هفته آینده از طریق ویدیو کنفرانس افتتاح خواهد شد؛ هزینه ساخت ۸۰۰ کیلومتر آزادراه طبق نرخ سالیانه ۱۵هزار میلیارد تومان است.

اسلامی در رابطه با بدهکاری به پیمانکاران گفت: ما در سال گذشته سعی کردیم اکثر  بدهی به پیمانکاران را بدهیم و هم اکنون ۸۰ هزار میلیارد تومان قرارداد در دست اجرا با پیمانکاران داریم که هم اکنون حجم بدهکاری به پیمانکاران ۱۸ هزار میلیارد تومان است.

وزیر راه و شهرسازی در پایان ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: در حال امضای تفاهم‌نامه با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم که از طرح مسکن ملی به خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۴/ج۲۰/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول