اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

افتتاح مرکز سلامت دیجیتال در اصفهان/ بررسی توسعه فناوری‌های دانش‌بنیان با حضور ستاری

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور صبح امروز به منظور بازدید از فعالیت‌های علمی و دانش‌بنیان وارد اصفهان شد.

افتتاح مرکز سلامت دیجیتال در اصفهان/ بررسی توسعه فناوری‌های دانش‌بنیان با حضور ستاری

حسن قاضی‌عسگر در حاشیه بازدید معاون رئیس‌جمهور از مرکز سلامت دیجیتال، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس هدف از سفر یک روزه ستاری به استان اصفهان را بازدید از مراکز علمی مختلف و افتتاح چند پروژه علمی تحقیقاتی دانست و اظهار داشت: سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در سفر یک روزه خود به استان اصفهان از محصولات فناورانه دانشگاه آزاد واحد خوراسگان و همچنین طرح‌های پژوهشکده زیست فناوری رویان بازدید کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان ادامه داد: همچنین ساختمان غدیر شهرک علمی تحقیقاتی و مرکز نوآوری سلامت دیجیتال افتتاح شد، که ساختمان این مرکز توسط خیران اهدا شده وو قرار است فناوری‌های نوین و نوآوری‌هایی که در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان صورت گرفته در این مرکز تجاری‌سازی شده و توسعه پیدا کند.

وی تصریح کرد: همچنین معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در این سفر از ساختمان فرصت که فاز توسعه شهرک علمی تحقیقاتی به منظور دفاتر فروش و بازرگانی شرکت‌های دانش‌بنیان محسوب می‌شود و همچنین کارخانه نوآوری اصفهان بازدید خواهد کرد.

قاضی‌عسگر یادآور شد: در نهایت پس از بازدید از شهرک علمی تحقیقاتی، پارک تجهیزات پزشکی در این مکان با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور آغاز به کار خواهد کرد، همچنین بازدید از کارگاه‌های تلاش و دیگر کارگاه‌های مستقر در شهرک از دیگر برنامه‌های این سفر خواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان اضافه کرد: در پایان این سفر یک نشست اقتصاد دانش‌بنیان با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور برگزار می‌شود که در آن به برسی زمینه‌های توسعه فناوری‌های دانش‌بنیان خواهیم پرداخت.

به گزارش فارس، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور صبح امروز به منظور بازدید از فعالیت‌های علمی و دانش‌بنیان وارد اصفهان شد. در حاشیه این سفر سامانه زیست ایران ارائه‌دهنده خدمات پردازش در زمینه ارائه تحلیل داده و داده ورزی زیست پزشکی رونمایی شد و تفاهم‌نامه همکاری و راه‌اندازی سرای سلامت دانشگاه علوم پزشکی، اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی اصفهان به امضا رسید.

افتتاح دفتر جدید صندوق پژوهش و فناوری استان از دیگر برنامه‌‌های امروز سورنا ستاری در اصفهان بود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۶/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول