اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

فینال لیگ برتر فوتسال| پیروزی ارزشمند مس مقابل گیتی‌پسند در اصفهان

نیمه اول دیدار رفت فینال مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال کشور میان گیتی‌پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان در سالن پیروزی اصفهان برگزار شد که با برتری مس همراه بود.

فینال لیگ برتر فوتسال| پیروزی ارزشمند مس مقابل گیتی‌پسند در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عصر امروز دیدار رفت فینال مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال کشور میان گیتی‌پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان در سالن پیروزی اصفهان برگزار شد.

این دیدار ابتدا قرار بود اسفند ماه سال گذشته برگزار شود که با شیوع بیماری کرونا به خرداد ماه موکول شد؛ جهت حفظ پروتکل‌های بهداشتی درب ورزشگاه بر روی تماشاگران بسته بود تنها ۱۳۷ شامل، عوامل صدا و سیما، اصحاب رسانه، نیروی انتظامی و اورژانس، عوامل برگزاری و عوامل دو تیم اجازه حضور در سالن را داشتند.

ترکیب گیتی‌پسند اصفهان:

حمید احمدی، محمد کشاورز، سعید احمدعباسی، الکس فالکون، میثم برمشوری، مهران عالیقدر، مرتضی عزتی، محمد‌رضا سنگ‌سفیدی، والکس رایموند، پیمان حفیظی، محمد‌حسین درخشانی و بهزاد رسولی

سرمربی: حمید بی‌غم

ترکیب مس سونگون:

مهدی جاوید، فرهاد فخیم، محمد شجری، مسلم اولادقباد، علی‌رضا عسگری، سعید مومنی، سجاد افضلی، سعید تقی‌زاده، سالار آقاپور، علی خیام و مصطفی طیبی

سرمربی: علی‌رضا افضل

شرح بازی:

با آغاز این دیدار، دو تیم حملات هجومی و فشار به یکدیگر را سرلوحه کار قرار دادند، میزبان و میهمان با حملات سریع قصد بازکردن دروازه حریف را داشتند که با اشتباهات بازیکنان و یا درخشش دروازبانان دو تیم توپ از خط دروازه ها عبور نکرد.

حملات سریع دو تیم تا اواسط نیمه نخست این دیدار ادامه‌ داشت، میهمان و میزبان با فشار و سرعت زیاد قصد بازکردن دروازه حریف را داشتند که در نهایت در یکی از همین حملات سریع و اشتباه فاحش دروازه‌بان گیتی‌پسند فخیم اولین گل تیم مس و این دیدار را وارد دروازه کرد.

پس از گل اول این دیدار، مقداری از سرعت بازی کاسته شد و دو تیم با حفظ توپ و کار تیمی قصد نفوذ به زمین حریف را داشتند؛ با نزدیک شدن به دقایق پایانی نیمه نخست دو تیم به دنبال مالکیت توپ و میدان بودند از همین رو برخورد فیزیکی بازیکنان افزایش و محدودیت پنج خطایی دو تیم به پایان رسید.

برخوردهای فیزیکی دو تیم ادامه داشت و با خطای بازیکن مس بر روی بازیکن گیتی‌پسند، سرخ‌پوشان نیز مالک یک ضربه پنالتی از نقطه دوم شدند که حمید احمدی توانست توپ را وارد دروازه مس سونگون کند تا گل تساوی این دیدار به ثمر برسد اما در لحظات پایانی مس باز هم به گل رسید تا نیمه اول با برتری مس سونگون به پایان برسد.

با آغاز نیمه دوم دوتیم مجددا بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادند، میزبان و میهمان برای گلزنی تلاش کردند اما تا اواسط نیمه دوم توپ از خط دروازه ها عبور نکرد اما ادامه نیمه‌دوم پراتفاق و حساس بود.

در دقایق پایانی نیمه دوم ابتدا مس سونگون 2 بار موفق به گلزنی شدند و از حریف پیش افتادند، گیتی‌پسند که چیزی برای از دست دادن نداشت پاورپلی کرد و موفق شد 2 بار به گل برسد اما تلاش بازیکنان گیتی‌پسند کافی نبود.

به این ترتیب دیدار نخست لیگ برتر فوتسال که در سالن پیروزی اصفهان برگزار شد با نتیجه 4 بر 3 به سود مس سونگون به پایان رسید و گیتی‌پسند باید در بازی دوم در تبریز به پیروزی برسد تا تکلیف قرمانی به بازی سوم برسد.

گل‌ها: حمید احمدی دقیقه 18، مرتضی عزتی دقیقه 37 و سعید احمدعباسی دقیقه 39 برای گیتی‌پسند - فرهاد فخیم دقیقه 6، 19 و 37، سعید تقی‌زاده دقیقه 35 برای مس سونگون

کارت زرد: علی‌رضا عسگری و میثم خیام از مس سونگون - محمدرضا سنگ‌سفیدی از گیتی‌پسند

کارت قرمز: -

محدودیت پنج خطایی: گیتی‌پسند از دقیقه 13 نیمه اول - مس سونگون از دقیقه 14 نیمه اول

شرح گل:

- دقیقه 6

فرهاد فخیم روی یک حرکت فردی صاحب موقعیت شد و با یک ضربه محکم و روی اشتباه دروازه‌بان گیتی‌پسند گل نخست مس سونگون را به ثمر رساند.

- دقیقه 18

با خطای بازیکن مس تیم گیتی‌پسند صاحب پنالتی نقطه دوم شد و حمید احمدی با یک ضربه حساب‌شده گل نخست گیتی‌پسند را به ثمر رساند.

- دقیقه 19

روی اشتباه بازیکن گیتی‌پسند، فرهاد فخیم صاحب توپ شد و مقابل دروازه خالی گیتی‌پسند قرار گرفت و با یک ضربه راحت دومین گل مس را به ثمر رساند.

- دقیقه 35

مهدی جاوید پشت محوطه جریمه گیتی‌پسند صاحب یک موقعیت خوب شد، وی با یک شوت محکم قصد بازکردن دروازه حریف را داشت که توپ پس از برخورد با تقی‌زاده وارد دروازه گیتی‌پسند شد.

- دقیقه 37

پس از پاورپلی تیم گیتی‌پسند، فرهاد فخیم با یک توپ‌ربایی گل چهارم مس را به ثمر رساند.

- دقیقه 37

بلاخره پاور پلی گیتی‌پسندی‌ها پاسخ داد و مرتضی عزتی توانست گل دوم تیم خود را وارد دروازه مس سونگون کند.

- دقیقه 39

سعید احمد‌عباسی با یک توپ‌ربایی سریع و شوت سنگین گل سوم گیتی‌پسند را به ثمر رساند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۷/ن/ر30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول