اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آمریکایی‌ها باعث و بانی مرگ میلیون‌ها بی‌گناه هستند

امام‌جمعه نطنز گفت: به تاریخ آمریکا که نگاه کنید ۱۰۰ میلیون سرخپوست، میلیون‌ها سیاه‌پوست، ۳۰۰ هزار ژاپنی و بعد از جنگ جهانی دوم تاکنون هم ۵۰ میلیون انسان بی‌گناه را از بین برده‌اند، مجموعاً این قدرت ظالمانه باعث از بین رفتن چند صد میلیون انسان بی‌گناه شده است.

آمریکایی‌ها باعث و بانی مرگ میلیون‌ها بی‌گناه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام محمد یعقوبی در خطبه‌های نماز جمعه نطنز با اشاره به چهاردهم خرداد سالروز رحلت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام راحل گفت: علت محبوبیت امام در این بود که هیچگاه ساکت نمی‌نشست و برای ملت‌های دنیاهای آزاده مطالبه‌گری و استکبارستیزی و مقاومت را به ارمغان آورد، امام عزیز ما ملت‌های دنیا را بیدار کرد و باعث شد که انقلاب ما امروز در دنیا حرف برای گفتن داشته باشد.

امام‌جمعه نطنز خاطر نشان کرد: به تاریخ آمریکا که نگاه کنید ۱۰۰ میلیون سرخپوست را نابود کرده‌اند، میلیون‌ها سیاه‌پوست را از بین برده و در ژاپن ۳۰۰ هزار نفر را نابود کردند و بعد از جنگ جهانی دوم تاکنون هم ۵۰ میلیون انسان بی‌گناه را از بین برده‌اند، مجموعاً این قدرت ظالمانه باعث از بین رفتن چند صد میلیون انسان بی‌گناه شده است.

وی اذعان کرد: مقام معظم رهبری در سال ۹۷ فرمودند آمریکا رو به افول است در آن زمان شاید به این صحبت‌ها می‌خندیدند اما امروز می‌بینیم که قدرت پوشالی آمریکا محکوم به افول است، آن‌ها در مقابله با ویروس کرونا نتوانستند کاری انجام دهند و بیشترین تلفات در دنیا به آمریکا اختصاص دارد.

یعقوبی با انتقاد از فرهنگ نژادپرستی در بین جامعه آمریکا تصریح کرد: چرا باید در آمریکا شهروند درجه یک و درجه دو وجود داشته باشد؟ و چرا شهروندان غیرسفیدپوست حتی حقّ نفس کشیدن هم ندارد؟

امام‌جمعه نطنز در پایان یادآور شد: امروز مقاومت جواب داده و قدرت پوشالی آمریکا به لطف خداوند در حال از بین رفتن است، فکر می‌کردند با تهدیدهایشان می‌توانند ایران را پای میز مذاکره بنشانند اما به نتیجه دلخواهشان نرسیدند.

انتهای پیام/۶۳۰۲۵/م۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول