اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

8 سال پس از طلایی‌ترین ساعات فوتبال اصفهان

8 سال پیش در چنین روزی فوتبال اصفهان طلایی‌ترین ساعات خود را سپری می‌کرد؛ زردپوشان سپاهان در تاریخ 22 اردیبهشت ماه سال 1391 تواستند با تساوی مقابل مس سرچشمه برای سومین بار پیاپی قهرمان لیگ برتر فوتبال کشور شوند.

8 سال پس از طلایی‌ترین ساعات فوتبال اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، 8سال پیش در چنین روزی فوتبال اصفهان طلایی‌ترین ساعات خود را سپری می‌کرد؛ زردپوشان سپاهان در تاریخ 22 اردیبهشت ماه سال 1391 تواستند با تساوی مقابل مس سرچشمه قهرمان لیگ برتر فوتبال کشور شوند.

 

سپاهانی‌ها پیش از آن نیز سه بار طعم قهرمانی را چشیده بودند و هتریک در قهرمانی مأموریت طلایی‌‌پوشان را به اتمام رساند، سپاهان پیش از هتریک قهرمانی، دوسل پیاپی به مقام نخست لیگ برتر فوتبال کشور دست یافت و در سال 91 با هدایت زلاتکو کرانچار برای سومین بار کاپ قهرمانی را بالای سر بردند.

 

هتریک سپاهان در لیگ برتر به دلیل اینکه برای نخستین بار در تاریخ مسابقات سطح اول کشور رخ داده بود حائز اهمیت شد تا این افتخار نیز به ویترین افتخارات باشگاه سپاهان اضافه شود؛ در این سال سپاهان دوران اوج خود را سپری می‌کرد و بازیکنانی همچون محرم نویدکیا، امید ابراهیمی، عماد رضا، فابیو جانواریو، سید هادی عقیلی و سید جلال حسینی را تحت خدمت داشت.

 

سپاهان در آخرین هفته لیگ 90/91 از ساعت 19:20 دقیقه روز جمعه 22 اردیبهشت ماه با هدایت زلاتکو کرانچار به مصاف تیم قعر جدولی مس سرچشمه رفت و در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل تواسنت تک امتیاز این بازی را اذعان خود کند، حریف سایه به سایه سپاهان در آن فصل یعنی تراکتورسازی تبریز با یک امتیاز کمتر و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم استقلال در جایگاه دوم لیگ برتر 90/91 قرار گرفت.

انتهای پیام/63107/ج۲۰/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول