اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

شیوه زندگی شهید فرهاد می‌تواند بهترین الگوی رفتاری جامعه باشد

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: شیوه زندگی شهیدانی مانند دکتر فرهاد می‌تواند بهترین الگوی رفتاری جامعه محسوب شود.

شیوه زندگی شهید فرهاد می‌تواند بهترین الگوی رفتاری جامعه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علی رسول‌زاده پیش از ظهر امروز در دیدار با خانواده شهید دکتر مجید فرهاد از شهدای سلامت کاشان، اظهار کرد: شهادت مقامی استثنایی و بهترین نوع جان باختن است که نصیب هر کسی نمی‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان با یادآوری توصیه امام راحل مبنی بر مطالعه وصیت‌نامه شهدا بیان کرد: باید تأمل کرد چگونه این انسان‌ها، یک شبه مسیر طولانی کمال و قرب به خدای متعال را پیدا کرده‌اند و باید شیوه زیست شهیدانی مانند دکتر فرهاد، برای ارائه الگوی مناسب برای جامعه تبیین شود.

علیرضا مفرح، نایب رئیس شورای اسلامی شهر کاشان نیز در این دیدار گفت: آمادگی برای انجام وظیفه و خدمت مهم‌ترین خصیصه و ویژگی‌ بارز حرفه‌ای شهید دکتر مجید فرهاد محسوب می‌شد.

وی تصریح کرد: شهید فرهاد آماده خدمت در هر جایگاه و مقامی بود و همواره برای خدمتگزاری به مردم با وجود مشکلات و چالش‌ها، داوطلبانه در میدان حضور داشت.

برگزیده بودن، نخستین ویژگی شهید است

علی هاشمی طاهری عضو شورای اسلامی شهر کاشان نیز گفت: شهادت لیاقت و توفیق می‌خواهد و به یقین برگزیده بودن و انتخاب شدن نخستین ویژگی شهید است؛ این شهید والامقام بدون دلیل، لیاقت شهید شدن را پیدا نکرده است، همچنانکه از میان بسیاری رزمندگان حاضر در عملیات تنها عده‌ای به این توفیق می‌رسیدند.

وی وظیفه دفاع از خون شهیدان را برعهده عموم جامعه و به خصوص خانواده شهید دانست و عنوان کرد: شما در پیشاپیش صف دفاع از باورها و ارزش‌های شهید فرهاد قرار گرفته‌اید که اطمینان داریم از این آزمون نیز سربلند بیرون می‌آیید.

انتهای پیام/۶۳۱۰۸/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول