اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

فروشندگان حلیم و آش از ساعت 13 اجازه فعالیت دارند

جانشین فرماندهی انتظامی اصفهان گفت: کله‌پزی‌ها و فروشندگان حلیم و آش از ساعت 13 و به صورت بیرون‌بر می‌توانند خوراکی‌های خود را عرضه کنند.

فروشندگان حلیم و آش از ساعت 13 اجازه فعالیت دارند

حسین حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در رابطه با اقدامات پلیس در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: با توجه به این که اصفهان از استان‌های مذهبی کشور است، نیروی انتظامی وظیفه خودش می‌داند در این ماه مبتنی بر اخلاق و شرح وظایف قانونی پلیس رفتار خود را تنظیم کند.

جانشین فرماندهی انتظامی اصفهان ادامه داد: برای برقراری نظم ترافیکی پیش و پس از افطار، تمام استعداد پلیس راهنمایی و رانندگی به کار گرفته خواهد شد؛ همچنین کلانتری‌ها برای مقابله جرائم به ویژه سرقت از حداکثر توانشان استفاده می‌کنند و اجازه سوءاستفاده از فضای معنوی ماه مبارک رمضان به مجرمان داده نمی‌شود.

وی با بیان این که تعدادی از صنوف در این ماه فعالیت بیشتری دارند، افزود: برنامه‌ای را تدارک دیده‌ایم و به آن‌ها ابلاغ شده، برای مثال کله‌پزی‌ها و فروشندگان حلیم و آش از ساعت ۱۳ و به صورت بیرون‌بر می‌توانند خوراکی‌های خود را عرضه کنند.

حسین‌‌زاده یادآور شد: رستوران‌ها و اغذیه‌فروش‌های پایانه‌های مسافربری ضمن رعایت نکات بهداشتی با گرفتن مجوز از اداره نظارت بر اماکن عمومی مجاز به فعالیت هستند و می‌توانند از مسافران در داخل واحد صنفی به طوری که از بیرون مشخص نباشد، پذیرایی کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی اصفهان با بیان این که تلاش ما این است که مردم روزه‌دار بتوانند با آرامش، واجبات خودشان را انجام دهند، تأکید کرد: بستنی‌فروشی و از این قبیل صنوف از یک ساعت قبل اذان می‌توانند فعالیتشان را آغاز کنند و فعالیت زودتر از این ساعت خلاف قانون است.

وی عنوان کرد: هنوز محدودیت‌های رستوران‌ها و عدم تجمع در مکان‌های عمومی تابع مصوبات ستاد مقابله با کرونا پابرجاست، اقدامات پلیس تضادی با این مصوبات ندارد، باید دقت داشت که هنوز همه موظف به ماندن در خانه هستیم و این که به غیر از موارد ضروری تردد را کاهش دهیم تا حضور ما باعث انتقال یا دریافت ویروس نشود.

حسین‌زاده در خصوص طرح زوج و فرد تصریح کرد: طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا تا اطلاع ثانوی طرح زوج و فرد در تمامی نقاط اصفهان لغو شده و مجازاتی برای آن در حال حاضر اعمال نمی‌شود.

جانشین فرماندهی انتظامی اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: افزایش جریمه از ۲۰ به ۱۰۰ هزار تومان که قبلاً اعلام شده بود از ابتدای اردیبهشت ماه صورت می‌گیرد، از زمانی که طرح زوج و فرد از سر گرفته شد، اعمال می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۰۶۴/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول