اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

توزیع ۱۸۰ هزار بسته غذایی بین نیازمندان تا نیمه ماه مبارک رمضان در اصفهان

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: با همت و‌ تلاش همه مردم، مسوولان، خیران، گروه‌های جهادی، بسیجیان و اصناف کمک‌ها جمع‌آوری شد و تا امروز ۱۲۰ هزار بسته توزیع شده و از امروز تا نیمه ماه مبارک رمضان ۶۰ هزار بسته شامل برنج، گوشت، مرغ، روغن، ماکارونی و حبوبات در سراسر استان توزیع می‌شود.

توزیع ۱۸۰ هزار بسته غذایی بین نیازمندان تا نیمه ماه مبارک رمضان در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار مجتبی فدا در حاشیه آغاز رزمایش کمک مؤمنانه در استان اصفهان اظهار کرد: پیرو فرمایش رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان مبنی بر رزمایش مواسات و کمک مومنانه به اقشار آسیب‌پذیر و کسانی که متحمل هزینه شدند، سپاه و بسیج استان وظیفه دانست با تمام ظرفیت خود برای لبیک به این فراخوان در این امر خداپسندانه مشارکت داشته باشند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به همکاری و همراهی مسؤولان استان به ویژه امام‌جمعه اصفهان و نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار اصفهان، گفت: با همت و‌ تلاش همه مردم، مسؤولان، خیران، گروه‌های جهادی، بسیجیان و اصناف کمک‌ها جمع‌آوری شد و تا امروز ۱۲۰ هزار بسته توزیع شده و از امروز تا نیمه ماه مبارک رمضان ۶۰ هزار بسته شامل برنج، گوشت، مرغ، روغن، ماکارونی و حبوبات در سراسر استان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح حساب مشترک با امضای نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اصفهان و سپاه استان برای دریافت کمک‌های مردم، افزود: مردم عزیز می‌توانند کمک‌های غیر نقدی خود را به پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج یا کمیته امداد و بهزیستی و کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۱۴۸۷۷۲۲۵۱ به نام سپاه صاحب‌الزمان (عج) نزد بانک انصار و یا ۵۸۹۲۱۰۱۲۱۴۴۸۵۲۰۹ به نام سازمان بسیج نزد بانک سپه و شماره‌گیری کد دستوری #۱۱*۸۸۰* در این طرح مشارکت کنند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان ادامه داد: در فاز نخست که از امروز  آغاز می‌شود، اقلام و کمک‌های جمع‌آوری‌شده با حفظ شان، جایگاه، عزت و آبروی نیازمندان بین آن‌ها توزیع خواهد شد و مرحله دوم طرح نیز برای بعد از عید فطر طراحی و عملیاتی می‌شود و این اطمینان را به مردم عزیز می‌دهیم بسیج و سپاه تا مادامی که کرونا ریشه‌کن شود در کنار آن‌ها خواهند بود.

انتهای پیام/۶۳۰۵۵/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول