اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بی‌نصیب ماندن اصفهان از مزایای حضور رئیس‌جمهور/ مدیران استانی به تکاپو بیفتند

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران استان به تکاپو بیفتند و از رئیس‌جمهور برای حضور در اصفهان دعوت کنند تا این استان از مزایایی سفر بی‌نصیب نشود.

بی‌نصیب ماندن اصفهان از مزایای حضور رئیس‌جمهور/ مدیران استانی به تکاپو بیفتند

سمیه محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با اشاره به موقعیت صنعتی و اقتصادی استان اصفهان اظهار داشت: اصفهان همواره پس از پیروزی انقلاب اسلامی در تراز ملی مورد توجه بوده و در بسیاری از تحولات کشور سهم و نقش تاثیرگذاری داشته است، امروز هم همین توقع و انتظار از استان وجود دارد.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که به عنوان عضو ناظر در شورای برنامه‌ریزی استان اصفهان از عدم دعوت رئیس جمهور به استان اصفهان انتقاد کردم، افزود: بیشتر استان‌ها از رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه برای حضور در استان خود دعوت کردند به جز استان اصفهان و این ضعف مدیریت استان را می‌رساند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر برای تکمیل پروژه‌ها هر چقدر به دنبال منابع مالی می‌رویم، می‌گویند در سفر رئیس‌جمهور باید اعتبار اختصاص پیدا کند و ما این فرصت را برای اصفهان داریم از دست می‌دهیم و باید مدیران استان به تکاپو بیفتند و از رئیس‌جمهور برای حضور در اصفهان دعوت کنند تا این استان از مزایایی سفر بی‌نصیب نشود.

محمودی با بیان این‌که استان اصفهان در سال‌های گذشته رشد مناسبی نداشته و از بسیاری از استان‌ها عقب مانده است و اینجا هم از این فرصت استفاده نمی‌کند، خاطرنشان کرد: دعوت از رئیس‌جمهور، برنامه‌ریزی شخص استاندار را می‌طلبد و در حال حاضر تمام منابع مالی در سازمان برنامه و بودجه وقتی بخواهد تخصیص پیدا کند به سفر رئیس جمهور اختصاص پیدا می‌کند و ما چون سفر نداریم، تخصیص بودجه‌ای هم نداریم.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول