اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

طرح زوج و فرد در اصفهان همچنان برقرار است

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: طرح زوج و فرد در سطح شهر اصفهان از ساعت 8 صبح الی 13 فعال است و در ساعت 13 الی 15 یک‌ وقت آزاد برای کارمندان و نیروی‌های خدماتی است تا بتوانند به خانه‌هایشان برگردند و از ساعت 15 الی 24 فعال می‌شود.

طرح زوج و فرد در اصفهان همچنان برقرار است

محمدرضا محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت ترافیک در سطح استان اصفهان اظهار داشت: ترافیک در سطح استان اصفهان تقریباً عادی است و کمی در شهر اصفهان نسبت به دیروز تراکم بیشتری دارد و قابل‌ قبول است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به ادامه طرح زوج و فرد در استان اصفهان، گفت: در شهر اصفهان طرح زوج و فرد فعلاً وجود دارد ولی ساعات این طرح برای کارکنان دولت و نیروی‌های خدماتی تنظیم‌شده است.

وی ادامه داد: طرح زوج فرد در سطح شهر اصفهان از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ فعال است و دوربین‌ها و همکاران اعمال قانون می‌کنند و در ساعت ۱۳ الی ۱۵ یک‌وقت آزاد برای کارمندان و نیروی‌های خدماتی است تا بتوانند به خانه‌هایشان برگردند و در نوبت بعدازظهر از ساعت ۱۵ الی ۲۴ فعال می‌شود و دوربین‌ها و نیروهای پلیس خودروهای متخلف را اعمال قانون می‌کنند و این طرح فعلاً ادامه خواهد داشت.

محمدی با اشاره به ادامه این طرح در آینده گفت: فردا در جلسه کمیته حمل نقل ستاد مبازره با بیماری کرونا استان اصفهان قرار است در خصوص این موضوع تصمیم‌گیری شود و این‌ یک طرح قابل‌قبول است و توانسته ترافیک شهر را کاهش دهد.

انتهای پیام/۶۳۱۱۰/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول