اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نورافشانی محله محور اصفهان در شب عید مهدویت

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: ساعت 21 امشب 20 فروردین‌ماه هم‌زمان با نورافشانی محله محور با همکاری حرکت خودجوش مردمی، از فراز بام‌های منازل و مساجد ندای «یا مهدی ادرکنی» و «یا حجت ابن الحسن عجل علی ظهورک» سرداده خواهد شد.

نورافشانی محله محور اصفهان در شب عید مهدویت

محمدعلی احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با تذکر مبنی بر پرهیز از هرگونه تجمع در شب نیمه شعبان به دلیل شرایط موجود ناشی از شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: از پیروان و مشتاقان راستین آن امام همام و قشرهای مختلف مردم دعوت می‌شود برای تعجیل در فرج امام زمان (عج)، با توجه به شرایط موجود و لزوم پرهیز از هرگونه تجمع مغایر با ابلاغیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا امشب مراسم توسل خانگی ساعت ۲۰:۴۵ به‌ صورت سراسری و هم‌زمان با پخش زیارت آل یاسین و دعای فرج از حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) و مسجد جمکران از شبکه‌های صداوسیما برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: از مردم خواسته می‌شود ساعت ۲۱ امشب نیز هم‌زمان با نورافشانی محله محور که با همکاری حرکت خودجوش مردمی انجام خواهد شد، از فراز بام‌های منازل و مساجد ندای «یا مهدی ادرکنی» و «یا حجت ابن‌الحسن عجل علی ظهورک» سر بدهند.

وی متذکر شد: مراسم احیا شب نیمه شعبان همانند دیگر نقاط کشور در اصفهان، در محل مقبره علامه مجلسی بدون تجمع مردم برگزار و از طریق شبکه استانی اصفهان پخش خواهد شد.

احمدی اذعان داشت: با همکاری تشکل‌های مردمی، هیأت مذهبی، پایگاه مقاومت بسیج، طلاب و... که در قالب جبهه مردمی سلامت اقداماتی در جهت حفظ سلامت مردم داشته‌اند، به فعالیت‌های فرهنگی نیز می‌پردازند که برای نمونه می‌توان به تهیه و نصب تعداد بسیاری پرچم بر روی درب منازل در ایام اعیاد نیمه شعبان، توزیع نذری، میوه و شیرینی با رعایت مسائل بهداشتی درب منازل و به‌ خصوص نیازمندان و همچنین توزیع غذای متبرک امام رضا (ع) توسط خادمیاران این حضرت اشاره کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در پایان گفت: در روز نیمه شعبان گروه‌های سرود سیار در مناطق مسکونی مختلف شهر به‌ خصوص در مناطق آپارتمان‌نشین اجرا برنامه و سرودخوانی خواهند داشت.

انتهای پیام/۶۳۱۰۶/ج ۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول