اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

توضیحات پلیس راهور در خصوص تردد در روزهای 21 و 22 فروردین

رئیس پلیس راهور استان اصفهان در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر ممنوعیت ترددهای شهری و بین‌شهری توضیحاتی ارائه داد.

توضیحات پلیس راهور در خصوص تردد در روزهای 21 و 22 فروردین

محمدرضا محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با توجه به برداشت‌های متفاوت رسانه‌ها و شهروندان از محدودیت‌های ترافیکی پیش رو نیاز به توضیحاتی در این رابطه وجود دارد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به مصوبات ستاد مبارزه با ویروس‌کرونا عنوان کرد: طرح زوج و فرد در تمامی معابر شهری اصفهان اعم از درون‌شهری و بزرگراهی به منظور سهولت تردد کارمندان ادارات و شرکت‌ها  صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۳ و عصرها ۱۵ الی ۲۴ از فردا اجرا خواهد شد.

وی در خصوص خبرهای منتشر شده مبنی بر افزایش جریمه تصریح کرد: مبلغ جریمه تاکنون هیچ گونه افزایشی نداشته است و درصورت افزایش در آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

محمدی تاکید کرد: از ساعت ۱۴ امروز و روزهای ۲۱ و ۲۲ فروردین هم مقرر شد محدودیت‌های شدیدتری برای تردد بین شهرها با پلاک غیربومی مشابه روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین اعمال و در صورت تخلف و تردد غیرمجاز مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و توقیف یک ماهه خواهد بود.

وی یادآور شد: تردد در داخل شهرها با پلاک بومی در صورت ضرورت با رعایت مقررات زوج و فرد انجام می‌شود؛ برابر مصوبات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا ترددهای غیرضروری در داخل شهرها با پلاک بومی و غیربومی هم مشمول جریمه است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه به شرایط خاص حال حاضر نیاز و مشکلات مردم را به درستی درک می‌کنیم و از شهروندان و هم استانی‌ها مثل گذشته درخواست همکاری و همراهی داریم و مطمئن هستم اجابت می‌کنند.

انتهای پیام/۶۳۰۶۴/م ۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول