اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مصوبات جدید ستاد مقابله با کرونا در اصفهان/ چک‌ها تا 15 فروردین برگشت داده نشود

سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: بر اساس مصوبات جلسه این ستاد مقرر شد با توجه به تعطیلی کسب‌وکارها تا پایان ۱۵ فروردین هیچ‌گونه چک و اسناد مالی از سوی بانک‌های استان برگشت داده نشود.

مصوبات جدید ستاد مقابله با کرونا در اصفهان/ چک‌ها تا 15 فروردین برگشت داده نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، حجت‌الله غلامی عصر دوشنبه در حاشیه هفدهمین جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا، افزود: این تصمیم صرفاً مخصوص هفته جاری است و برای هفته آینده توسط ستاد ملی تصمیم‌گیری خواهد شد.

سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: این به معنای تعطیلی ادارات و امکان مسافرت برای کارمندان نیست، بلکه کارمندان در طول این ایام به صورت آماده‌باش در منزل به سر برده و حسب مورد و نیاز، ملزم به حضور در محل کار خواهند بود.

وی افزود: همچنین بر اساس مصوبات این جلسه مقرر شد با توجه به تعطیلی کسب‌وکارها تا پایان ۱۵ فروردین هیچ‌گونه چک و اسناد مالی از سوی بانک‌های استان برگشت داده نشود.

غلامی با اشاره به تدوین دستورالعملی به منظور کاهش ترددها و تجمعات در روز ۱۳ فروردین، گفت: امسال با توجه به شرایط ویژه و امکان سرایت بیماری کرونا، برگزاری مراسم سیزده‌بدر در کلیه پارک‌ها، باغات، تفرجگاه‌ها، محل‌های اجتماع و تفریحی ممنوع است.

سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا تأکید کرد: این مصوبه به کلیه فرمانداران و شهرداران، بخشداران و دهیاران ابلاغ خواهد شد و از هرگونه پذیرش در این مراکز جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی تصریح کرد: از مردم تقاضا می‌کنیم به منظور حفظ سلامتی خود همکاری لازم را داشته باشند و در غیر این صورت هرگونه تردد و توقفی در این مسیرها و حاشیه تفرجگاه‌ها مشمول اعمال قانون خواهد شد.

غلامی گفت: همچنین مقرر شد در روز ۱۳ فروردین به جز خودروهای خدماتی و امدادی هیچ خودرویی در سطح شهرهای استان تردد نکند و در صورت مشاهده مشمول اعمال جریمه خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان همچنین با اشاره به دیگر مصوبات این جلسه گفت: امروز گزارشی از وضعیت توزیع اقلام بهداشتی که ارائه شد و خوشبختانه وضعیت خوبی در زمینه داروخانه با نرخ تعیین شده به وجود آمده است.

وی با اشاره به فعالیت ۸۵ ایستگاه غرباگیری در ورودی‌ها و خروجی‌های استان، گفت: خوشبختانه شاهد کاهش ۸۲ درصدی سفرها در سوم فروردین نسبت به مشابه سال گذشته بودیم.

غلامی همچنین از آمادگی پذیرش ۸۸ کلینیک در سطح استان به منظور درمان سرپایی بیماران کرونایی شد.

انتهای پیام/63055/آ 30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول