اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تحقق جهش تولید در سایه حمایت از کارآفرینان

منتخب مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: باید در مجلس با تسهیل قانون، ظرفیت تولید را برای تولیدکنندگان آماده کنیم و قوانین دست‌و‌پاگیر واحدها را کم کرده که تولیدکننده فقط دغدغه تولید را داشته باشد و به مشکلات دیگر فکر نکند.

تحقق جهش تولید در سایه حمایت از کارآفرینان

رحمت‌الله فیروزی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نطنز با تبریک سال جدید اظهار داشت:  اول باید از خدمات ارزنده مدافعان سلامت که این روزها در خط مقدم مبارزه با کرونا در حال جهاد هستند، تقدیر کنیم.

منتخب نطنز بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از راهبردهای توسعه کشور توجه ویژه به تولید است و چندین سال متمادی است که رهبر معظم انقلاب به موضوع اقتصاد و توجه به ظرفیت‌های داخلی در شعار سال تاکید ویژه‌ای دارند.

وی با بیان این‌که کشورمان هنوز از ظرفیت‌های تولید خود بهره کافی را نبرده و از ظرفیت‌های موجود استفاده کامل نشده است، گفت: باید در مجلس با تسهیل قانون، ظرفیت تولید را برای تولیدکنندگان آماده کنیم و قوانین دست‌و‌پاگیر واحدها را کم کرده که تولیدکننده فقط دغدغه تولید را داشته باشد و به مشکلات دیگر فکر نکند.

فیروزی‌پور با بیان این‌که اگر می‌خواهیم شعار سال عملیاتی شود، باید بخش خصوصی را تقویت و از کارآفرینان حمایت کنیم، بیان کرد: در صورت تحقق جهش تولید، ما دیگر مشکلی به نام بیکاری در کشور نخواهیم داشت و نرخ بیکاری پایین آمده و اقتصاد کشور رونق پیدا خواهد کرد.

منتخب مردم نطنز، بادرود و بخش قمصر در مجلس شورای با تأکید بر این‌که باید به سراغ واحدهای تعطیل یا نیمه تعطیل برویم و با رفع مشکلات، مجدد آن‌ها را به چرخه تولید و اقتصاد کشور بازگردانیم، خاطرنشان کرد: اعطای تسهیلات به کارآفرینان برای گردش کار و نقدینگی برای تهیه مواد اولیه شاید کمترین کاری است که ما می‌توانیم برای تولیدکنندگان انجام دهیم و باید مسؤولان اقتصادی کشور، به ویژه بانک مرکزی این شرایط را تسهیل کرده تا شاهد جهش تولید در کشور باشیم.

وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان برای تحقق جهش تولید عنوان کرد: شاید بتوان گفت از همه ظرفیت نخبگان علمی و دانشگاهی برای تولید استفاده نشده است و می‌توان با اعتماد به جوانان مبتکر، خلاق و نخبه از علم و دانش آن‌ها در راستای بهبود و کیفیت محصولات تولیدی استفاده کرد.

انتهای پیام/۶۳۰۲۵/آ 20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول