اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

شکوفه دادن درختان جلوه بهاری به طبیعت اصفهان بخشید+ تصاویر

با آغاز فصل بهار، در میان بارش برف و باران درختان روستای درکان در بخش مرکزی شهرستان چادگان و روستای ونک سمیرم شکوفه‌ دادند.

شکوفه دادن درختان جلوه بهاری به طبیعت اصفهان بخشید+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، از اواسط روز شنبه سامانه بارشی در استان اصفهان فعال شد و با توجه به پیش‌بینی هواشناسی شدت بارش از بعدازظهر روز یکشنبه تا ظهر روز دوشنبه در شهرستان‌های خوانسار، گلپایگان، نطنز، کاشان، آران و بیدگل، اردستان، خوروبیابانک، میمه و شمال اصفهان با بارش رگباری همراه خواهد بود.

امروز با نفوذ سامانه ناپایدار از مناطق غربی در اکثر مناطق شاهد افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید بودیم، مناطق غربی با بارش برف و باران روبه رو بودند.

بر اساس این پیش‌بینی تا اواسط دوشنبه در بیشتر مناطق استان وزش باد نسبتاً شدید تا شدید بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق و احتمال تگرگ و درمناطق غربی و ارتفاعات شمالی و شرقی بارش برف واحتمال کولاک برف پیش بینی می‌شود.

بر اساس گزارش اداره راهداری شهرستان چادگان بارش برف در بخش چناررود ۱۵ سانتی‌متر و در بخش مرکزی ۱۰ سانتی‌متر بود که با ۶ دستگاه ماشین‌آلات برف‌روب راهداری محورهای این شهرستان بازگشایی شد.

 

بر اثر بارش برف محورهای  چادگان – چلگرد، داران – بویین میاندشت – الیگودرز، داران – فریدونشهر، فریدونشهر – پشتکوه، نجف‌آباد – داران، شهرضا – سمیرم، سمیرم – یاسوج و خوانسار – دامنه لغزنده است.

همچنین در 24 ساعته گذشته میزان بارندگی در شهرستان سمیرم 4.8 میلی‌متر گزارش شد که در مجموع میزان بارندگی سال زراعی این شهرستان به 279.8 میلی‌متر رسید.

با آغاز فصل بهار در میان بارش برف و باران درختان روستای درکان در بخش مرکزی شهرستان چادگان و روستای ونک سمیرم شکوفه‌ دادند.

بر اساس این گزارش، اداره هواشناسی استان اصفهان پیش‌بینی کرده که بر اساس جاری شدن روان آب، آب‌گرفتگی معابر، اختلال در تردد شهری و جاده‌ای به ویژه در شمال و شمال شرق استان اصفهان در روز دوشنبه دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/63101/آ 20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول