اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تمدید تعطیلی باشگاه‌ها و مسابقات ورزشی به دلیل کرونا

شیوع ویروس کرونا سبب تعطیلی ورزش در اکثر نقاط جهان شده است و در همین زمینه تمام باشگاه‌های ورزشی تا 15 فروردین ماه تعطیل و مسابقات ورزشی تا پایان فروردین ماه لغو شدند.

تمدید تعطیلی باشگاه‌ها و مسابقات ورزشی به دلیل کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، شیوع ویروس کرونا این روزها علاوه بر کشور خودمان در کشورهای اروپایی به اوج خود رسیده و تا جایی که تمام مسابقات ورزشی دنیا و مخصوصا فوتبال را به حالت تعلیق درآورده است.

از همین رو هفته گذشته اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اعلام کرد با توجه به اطلاعیه شماره ۵ صادره از ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا در ورزش،کلیه اماکن ورزشی (باشگاه‌ها و استخرهای دولتی وخصوصی) و تمرینات تیم‌های باشگاهی استان تا پایان سال جاری تعطیل است.

ستاد مقابله با کرونا در ورزش با صدور اطلاعیه شماره ۵ از تعطیلی تمام اماکن و باشگاه‌های ورزشی و مسابقات و لیگ‌های مختلف و تمرینات ورزشی باشگاه‌ها در سراسر کشور خبر داده بود.

اما روز گذشته جلسه ستاد عالی مقابله با کرونا در ورزش به ریاست مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان برگزار شد و در این جلسه مصوب شد تمام مسابقات و لیگ‌های مختلف ورزشی تمامی رشته‌ها در سطح لیگ برتر، لیگ های دسته اول، دو و سه فعلا تا پایان فروردین ماه لغو شد.

در جلسه روز گذشته همچنین مقرر شد تمامی استخر‌ها و باشگاه‌های ورزشی خصوصی و دولتی نیز تا ۱۵ فروردین ماه تعطیل باشند.

اصفهان به عنوان قطب ورزش کشور شناخته می‌شود در همه رده‌ها و رشته‌های ورزشی حضور پررنگ و فعالی در کشور دارد اما اکنون موضوع مهم‌تر یعنی سلامت جامعه و مردم ایران سبب شده همه فعالیت‌های ورزشی به حالت تعلیق در بیاید.

به این ترتیب وضعیت لیگ‌های برتر فوتبال و هندبال که تیم‌های اصفهانی سپاهان و ذوب‌آهن در آن‌ها حضور دارند، مشخص نیست و باید دید چه تصمیمی برای آن‌ها گرفته می‌شود؛ پیش از این لیگ برتر والیبال پیش از پایان لیگ به کار خود پایان داد و سپاهان در رده چهارم قرار گرفت.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول