اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

شهرآورد هندبال اصفهان به سود ذوب‌آهن/ طالبیان به تیم ملی قایقرانی دعوت شد

پیروزی ذوب‌آهن در لیگ برتر هندبال، دعوت از طالبیان به تیم ملی قایقرانی و مصدومیت جدی ولسیانی از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان در روزی که گذشت، بود.

شهرآورد هندبال اصفهان به سود ذوب‌آهن/ طالبیان به تیم ملی قایقرانی دعوت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در روز 28 بهمن ماه علاوه بر این‌که شهرآورد هندبال اصفهان در لیگ برتر برگزار شد، تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن مقابل سایپا شکست خورد.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان

✅ در هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال کشور شهرآورد هندبال اصفهان بین ذوب‌آهن  و فولاد مبارکه سپاهان در ورزشگاه ملت برگزار شد که این دیدار در نهایت با نتیجه ۲۷ بر ۲۳ به سود ذوب‌آهن به پایان رسید.

✅ در هفته دوم از رقابت های لیگ قهرمانان 2020 آسیا، عزیز اسیموف ازبکستانی در ورزشگاه دوحه دیدار طلایی‌پوشان و السد را قضاوت می کند؛ سپاهان فردا از ساعت ۱۹ و ۵ دقیقه در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه به مصاف السد می‌رود.

خبر دیگر از سپاهان این‌که گئورگی ولسیانی مدافع تیم سپاهان که به علت مصدومیت مدتی است تحت معاینه قرار گرفته،  از شهر دوحه به تفلیس برگشت تا در گرجستان روند درمانی خودش را تکمیل کند؛ ولسیانی، پیش از آغاز مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، به شهر تفلیس رفته بود تا زیر نظر پزشک تیم ملی گرجستان تحت معاینه قرار بگیرد و سپس به دوحه سفر کرد تا در کمپ اسپایر معاینات دقیقتری روی پای او انجام شود.

پس از حضور کاروان سپاهان در دوحه و مشورت کادر پزشکی این تیم با پزشکان اسپایر، مشخص شد که این بازیکن به وسیله آرتروسکوپی می‌تواند مصدومیت زانوی خودش را برطرف کند و نیازی به عمل جراحی ندارد؛ به این ترتیب ولسیانی حدود 30 روز از میادین دور خواهد بود و قادر به همراهی زردپوشان نیست، مدافع گرجی سپاهان در صورت انجام عمل جراحی تا انتهای فصل، مسابقات سپاهان را از دست می‌داد.

همچنین تیم سپاهان ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با تیم النصر عربستان همگروه است و طی روال چند سال اخیر باید در کشور بی طرف به نماینده سعودی برود.

در حالی‌که میزبانی النصر از سپاهان در کشور بحرین انجام می‌شود، باشگاه سپاهان در ابتدا قصد داشت در زمین تیم بنیادکار در شهر تاشکند از حریف عربستانی میزبانی کند اما زیر کشت رفتن زمین این ورزشگاه، باعث شد تا مسئولان سپاهان میزبانی در قطر را بررسی کنند اما در نهایت با انجام مذاکرات و توافق با فدراسیون فوتبال ازبکستان، این میزبانی در شهر تاشکند و این بار در زمین لوکوموتیو این بازی انجام خواهد شد.

✅ آخرین روز مسابقات آزاد تیراندازی دانمارک در حالی پیگیری شد که با برگزاری فینال رشته تپانچه بادی بانوان گلنوش سبقت‌الهی ملی‌پوش کشورمان به مدال برنز رسید.

✅ تیم های والیبال بانوان سایپا و ذوب‌آهن اصفهان در مهم‌ترین بازی‌ هفته چهارم دور برگشت لیگ برتر به مصاف هم رفتند، این بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود سایپا به پایان رسید؛ باریج اسانس ۳ بر صفر مقابل اکسون پیروز شد.

✅ معصومه اسماعیل‌زاده از تیم بسکتبال نامی‌نو اصفهان به همراه هشت ورزشکار دیگر به به دور جدید تمرینات تیم بسکتبال سه نفره بانوان دعوت شدند؛ این ورزشکاران در دور جدید تمرینات برای حضور در مسابقات هند و کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو از 12 تا 16 اسفند در تالار بسکتبال آزادی زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را ادامه می‌دهند.

✅ 9 قایقران در بخش کانو و کایاک به اردوی تیم ملی آب‌های آرام مردان دعوت شدند تا تمرینات آمادگی خود را برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک 2020 در دریاچه آزادی آغاز کنند، این اردو از 2 اسفندماه آغاز می شود و تا پایان سال ادامه پیدا خواهد کرد و احمدرضا طالبیان از اصفهان در بخش کایاک به این اردو دعوت شده است.

✅ در دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال تیم سن‌ایچ ساوه دوشنبه 5 اسفند از ساعت 16 میزبان تیم گیتی‌پسند اصفهان است و در بازی برگشت هم از ساعت 16 شنبه دهم اسفند گیتی‌پسند در اصفهان به مصاف سن‌ایچ ساوه می‌رود.

✅ در هفته بیست‌ و یکم سری آ ایتالیا تیم لوبه به راحتی از سد والنتیا گذشت، در این مسابقه شاگردان دی‌جورجی موفق شدند با نتیجه 3 بر صفر مهمان خود را شکست دهند؛ در این مسابقه لئال توانست 15 امتیاز برای تیمش کسب کرده و امتیازآورترین بازیکن لوبه باشد.

امیر غفور، پشت خط زن ایرانی تیم لوبه که به دلیل مصدومیت مدتی از میادنی دور بود در این مسابقه همراه با سایر بازیکنان خود را گرم کرد و توپ هم زد، اما به صلاح‌دید کادر فنی از روی نیمکت به تماشای پیروزی تیمش نشست.

✅ حمیدرضا سجادی‌فر از اصفهان به همراه ملی‌پوشانی از سراسر کشور به اردوی تیم ملی جودو در گروه آقایان و در رده‌های سنی بزرگسالان و امید دعوت شدند؛ اردوی آماده‌سازی تیم ملی جودو در رده‌های سنی بزرگسالان و امید از سوم اسفند در سالن جودو شماره یک آزادی آغاز می‌شود و تا 20 اسفند ادامه دارد.

انتهای پیام/63090/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول