اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

جبهه مقاومت بلندگویی برای رسوایی آمریکا و صهیونیست است

رئیس دانشگاه دفاع ملی گفت: جبهه مقاومت براساس شعار جهاد و شهادت شکل گرفت و بلندگویی برای رسوایی آمریکا و صهیونیست است، شهدای مدافع حرم و سردار سلیمانی نقش برجسته در تشکیل جبهه مقاومت داشتند.

جبهه مقاومت بلندگویی برای رسوایی آمریکا و صهیونیست است

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، سردار احمد وحیدی عصر امروز در یادواره 67 شهید پایگاه مقاومت بسیج شهید رجائی مسجد المهدی و گرامیداشت اربعین سردار سلیمانی، اظهار کرد: در جنگ تحمیلی فرانسه و آلمان و انگلیس با امکانات جنگی و سلاح‌های شیمیایی عراق را حمایت ‌کردند تا جمهوری اسلامی نابود شود.

رئیس دانشگاه دفاع ملی افزود: یک مبارزه نفس‌گیر بین حق و باطل برقرار شده بود تا جمهوری اسلامی را نابود کنند امابا از خود گذشتگی شهدا به هدف نرسیدند، پس از جنگ تحمیلی آمریکا در شرق و غرب و جنوب ایران پایگاه احداث کرد و در عراق به بهانه دموکراسی جنگ به راه‌انداخت تا بتواند جمهوری اسلامی را ساقط کند.

وی ادامه داد: آمریکایی‌‌ها صدام را به خاطر انسان دوستی و حمایت از حق مردم عراق از بین نبردند، دست عربستان و آمریکا به خون مردم عراق در زمانی که صدام از قیام مردم کشورش احساس ترس کرد آلوده شد.

وحیدی تصریح کرد: جبهه مقاومت یکی دیگر از حرکات انقلاب اسلامی بود تا وارد صحنه مبارزه با صهیونیست اسلام ستیز شود و نتیجه آن این بود که آمریکایی‌ها اعتراف کردند که هفت هزار میلیارد دلار برای مهار ایران هزیه شد اما جبهه مقاومت نگذاشت.

وزیر اسبق دفاع گفت: جبهه مقاومت براساس شعار جهاد و شهادت شکل گرفت و بلندگویی برای رسوایی آمریکا و صهیونیست است، شهدای مدافع حرم و سردار سلیمانی نقش برجسته در تشکیل جبهه مقاومت داشتند؛ امروز سطح دیگری از تقابل جبهه اسلام و کفر و ظلم برقرار است، آمریکا از تشکیل جبهه مقاومت احساس ترس کرد و برای خدشه دار کردن جبهه مقاومت سردار سلیمانی را به شهادت رساند.

وحیدی گفت: سردار سلیمانی سند پیروزی مقاومت  ملت ایران است، شهدای مدافع حرم و رزمندگان جبهه مقاومت، تربیت یافته مکتب امام و مقام معظم رهبری هستند و کشورهای دیگر به وجود این جوانان غبطه می‌خورند و سرباز ولایت فقیه بزرگترین قدرت مقابله با جیهه دشمن است، حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی به خاطر تفکر سردار سلیمانی و راهی که برای عزت ملت ایران انتخاب کرد، بود.

رئیس دانشگاه دفاع ملی ادامه داد: سردار سلیمانی در سخت ترین شرایط منطقه با دشمنان خدا به مقابله ایستاد و به برکت مجاهدت سردار سلیمانی از گروهک داعش که جرسومه فساد شده بود اثری نیست.

مقاومت یک درس عبرت است که باید آموخت

وی گفت: مقاومت درس عبرتی است که باید آموخت، امام قبل از پیروزی انقلاب و در دوران جنگ سازش را نپذیرفت، برخی که مدعی سازش هستند، آیا برویم با آمریکا و صهیونیست سازش کنیم؟ از انسانیت بویی نبردند و دستشان به خون جوانان میهن آلوده است؟ سرانجام سازش کشور لیبی شد؛ این شد که کشوری به این ثروتمندی به مرکز درگیری قدرت‌های شیطانی تبدیل شده است.

وحیدی  بیان داشت: امروز جمهوری اسلامی در اوج قدرت نظامی سیاسی و فرهنگی قرار دارد، علی رغم مشکلات اقتصادی که وجود دارد اما اقتصاد ایران سرپا و پویا است و امروز در یک جنگ نا برابر قرار داریم، ایران به رهبری مقام معظم رهبری پیروز میدان است، آمریکا درخت بی‌ریشه و اساس است که سقوط خواهد کرد.

وزیر اسبق دفاع با بیان اینکه سردار سلیمانی ثابت کرد که در مقابل دشمن باید ایستادگی کرد، گفت: در مذاکره با آمریکا ثابت شد که به دشمن اعتماد نباید کرد بنابراین باید مقاومت کرد.

وی  تأکید کرد: حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی و برگزاری نماز جمعه‌ تهران به اقامه مقام معظم رهبری قدرت آمریکا را شکست داد، اگر می‌خواهید قدرت آمریکا بار دیگر شکسته شود درصحنه انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن ماه شرکت کنید.

انتهالی پیام/63071/ج20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول