اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بیش از 2 میلیون و 700 هزار تماس تلفنی با سامانه 110 پلیس اصفهان انجام شد

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از برقراری 2 میلیون و 702 هزار و 189 تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 این فرماندهی طی مدت 10 ماهه امسال خبر داد.

بیش از 2 میلیون و 700 هزار تماس تلفنی با سامانه 110 پلیس اصفهان انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی ملکی آهنگران " در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: بر اساس آمارهای به دست آمده اپراتوران مرکز فوریت‌های پلیسی 110 فرماندهی انتظامی استان اصفهان در مدت 10 ماهه سال جاری به 2 میلیون و 710 هزار و 189 تماس تلفنی پاسخ دادند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 21 درصد رشد داشته است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گفت: 33 درصد از این تماس‌ها فوریتی و منجر به حضور مأموران در صحنه، 14 درصد از تماس‌ها غیر فوریتی، 25 درصد راهنمایی و ارشاد و 28 درصد نیز نیاز به بررسی اطلاعاتی بودند.

وی با بیان اینکه سامانه 110 پلیس گامی مؤثر در راستای تحقق شعار دولت الکترونیک است اظهار داشت: بررسی‌های حاکی از آن است که مراجعه حضوری شهروندان اصفهانی در مدت 10 ماهه امسال به مراکز و یگان‌های انتظامی 8 درصد کاهش داشته است.

سرهنگ "آهنگران" تصریح کرد: سامانه 110 مرکز فوریت‌های پلیس، پل ارتباطی بین مردم و نیروی انتظامی است و شهروندان در صورت مواجهه با هرگونه جرم و ناهنجاری و یا به منظور دریافت راهنمایی و آگاهی از اطلاعات پلیسی می‌توانند به صورت شبانه‌روز با این شماره تماس بگیرند.

انتهای پیام/63086/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول