اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مسؤولان کشور را از روزمرگی نجات دهند

امام‌جمعه زرین‌شهر گفت: برنامه‌ریزان و مدیران باید تلاش کنند کشور را از روزمرگی نجات دهند، اینکه مسؤولان و دولتمردان برای فردای کشور طرح و برنامه روشنی نداشته باشند آفت بزرگی است که باید با آن مقابله کرد.

مسؤولان کشور را از روزمرگی  نجات دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از لنجان، حجت‌الاسلام قاسم باقریان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زرین‌شهر اظهار کرد: حفظ نظام و انقلاب به‌ واسطه مردم بوده است و اصل انقلاب نیز توسط مردم تحقق‌ یافته است.

امام جمعه زرین‌شهر با بیان اینکه مردم یک اصل مهم و حیاتی در جامعه هستند، خاطرنشان کرد: مسؤولان و مدیران کشور خدمت به مردم را بالاترین وظیفه خود بدانند چراکه اگر مردم نباشند هیچ قدرتی توان حفظ نظام را نخواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه مسؤولان نقش مردم را درک کنند، تصریح کرد: برخی از همین مردم زیر بار فشارهای اقتصادی و معیشتی خرد شدند اما در دفاع از اصل نظام و انقلاب، مشکلات خود را فراموش کردند و در روزهای اخیر به میدان آمدند، این حضور آگاهانه و دفاع شجاعانه بار مسؤولیت مدیران و برنامه‌ریزان کشور را صدچندان می‌کند، فراموش نکنیم که رفتار و حرکات قوای سه‌گانه کشور باید مورد نقد منصفانه مردم قرار گیرد و مسؤولان با زبان مردم با آن‌ها برخورد کنند.

امام جمعه زرین‌شهر تلاش مسؤولان برای خروج کشور از روزمرگی را ضروری دانست و متذکر شد: برنامه‌ریزان و مدیران باید تلاش کنند کشور را از روزمرگی نجات دهند، اینکه مسؤولان و دولتمردان برای فردای کشور طرح و برنامه روشنی نداشته باشند آفت بزرگی است که باید با آن مقابله کرد.

وی با بیان اینکه برخی قوانین در کشورمان استخوان‌های مردم را له کرده است، ابراز کرد: چرا نباید گردنه‌های مشکلات اجرای طرح‌ها را از قبل شناسایی کنیم و برای عبور از آن طرح‌های پیوستی داشته باشیم، شکی نیست که اگر مسؤولان فقط فرامین  رهبر معظم انقلاب را در خصوص اداره کشور  به کار ببندند خیلی از مشکلات روزمرگی حل خواهد شد.

امام جمعه زرین‌شهر با تأکید بر اینکه دشمن برای نابودی کشورمان طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی دارد، یادآور شد: یکی از طرح‌های مهم و اثرگذار دشمن ایجاد اختلاف در کشور به دست خودمان است یعنی دشمن، انقلابی را به دست انقلابی، مسجد را با مسجد، هیأت را با هیأت و مذهبی را با مذهبی می‌زند.

وی با بیان اینکه آحاد جامعه باید جنگ نرم دشمن را جدی بگیرند، تصریح کرد: غفلت از این میدان جنگ بسیار خطرناک‌تر از جنگ سخت است، در جنگ نرم اعتقادات مردم به زبان مردم نشانه خواهد رفت و وقتی اعتقاد و باورهای مردم سست شد آن‌ وقت روزنه‌های بروز آسیب برای هر اقدامی باز و مسیر برای ضربه زدن به نظام و مردم باز خواهد شد.

انتهای پیام/63081/ح30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول