اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

صندلی خالی «مقدری» در شورای شهر اصفهان پر شد+عکس

عضو علی‌البدل دوره پنجم شورای اسلامی شهر اصفهان از صبح امروز جایگزین مهدی مقدری عضو متخلف و منفصل شده شورا شد.

صندلی خالی «مقدری» در شورای شهر اصفهان پر شد+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رضا امینی رئیس اسبق شورای شهر اصفهان و عضو علی‌البدل دوره پنجم از صبح امروز جایگزین مهدی مقدری عضو متخلف و منفصل شده شورای شهر شد.

صد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان که این هفته به دلیل اغتشاش آشوبگران، از روز یکشنبه به صبح امروز سه شنبه 28 آبان ماه موکول شد تا نخستین جلسه حضور عضو جدید شورای شهر در این روز باشد.

علیرضا نصر اصفهانی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در جلسه امروز در خصوص ورود رضا امینی به شورا گفت: تجربه وی در مدیریت شهری و سابقه چهار سال حضور در دوره چهارم شورای اسلامی برای مدیریت شهری کارآمد خواهد بود.

 

به گزارش فارس، در حالی که رسیدگی به تخلف مهدی مقدری در سفر غیرقانونی‌اش به خارج از کشور همراه با نوروزی شهردار اصفهان هنوز در هیأت حل اختلاف استان در نوبت رسیدگی بود، در تیر ماه سال جاری این عضو شورای شهر به دلیل سوءاستفاده از تریبون شورای اسلامی شهر جهت القا و نشر عقاید شخصی، تشویش اذهان عمومی و فعالیت تبلیغی علیه نظام پس از صدور قرار نظارت قضایی برای تعلیق 6 ماهه، توسط شعبه یک دادگاه‌ انقلاب اسلامی اصفهان، جمعاً به 2 سال حبس تعزیری، 2 سال انفصال از خدمات دولتی و عضویت در شورای شهر، 2 سال ممنوعیت حضور در احزاب و فعالیت سیاسی و 2 سال ممنوعیت از حضور در فضای مجازی محکوم شده بود.

شعبه یک دادگاه تجدیدنظر استان اصفهان پس از اعتراض مهدی مقدری به حکم دادگاه بدوی، حکم قطعی نماینده شورای شهر اصفهان در خصوص عناوین اتهامی تبلیغ علیه نظام و تشویش اذهان عمومی را صادر کرد؛ بر این اساس، حکم حبس تعزیری مقدری به اتهام تشویش اذهان عمومی به مدت 5 سال تعلیق شد اما مجازات‌های تکمیلی آن شامل 2 سال انفصال از عضویت در شورای اسلامی شهر اصفهان، 2 سال ممنوعیت حضور در احزاب و 2 سال ممنوعیت فعالیت در فضای مجازی به تأیید دادگاه تجدیدنظر رسید؛ از این رو، مهدی مقدری از شورای شهر اصفهان کنار گذاشته شد.

انتهای پیام/63064/م10/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول