اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

به جوانان خوش فکر و آزاده میدان دهیم

امام‌جمعه نجف‌آباد گفت: ۱۳ آبان به خاطر مبارزه با استکبار عظمت پیداکرده و این مجموعه عظیم دانش‌آموزی در مبارزه با استکبار سنگ تمام گذاشته است؛ همین جوانان و نوجوانان آزاده و خوش‌فکری که باید به آن‌ها میدان دهیم.

به جوانان خوش فکر و آزاده میدان دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از نجف‌آباد، حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: فلسفه بسیاری از امتحانات الهی این است که ما نمره صبرمان را بگیریم، چه‌بسا با از دست دادن صبر نمره خوبی دریافت نکنیم؛ در جامعه اسلامی باید صبر و تحمل داشته باشیم تا بتوانیم بر دشمنان و توطئه آنان پیروز شویم.

امام‌جمعه نجف‌آباد عنوان کرد: محبت‌هایی که گاهی باعث ندیدن خدا می‌شود را از وجودمان پاک‌کنیم، دنبال این باشیم که با جهل فرد نادان مبارزه کنیم نه با خود او زیرا جهل شخص اجازه فراگرفتن توحید و صبور بودن را نمی‌دهد.

وی افزود: همه باید زمینه‌ساز دین خاتم باشند چون حق است، بخشی از این زمینه‌سازی به دست مردم است؛ برخی صلح‌ها در تاریخ اسلام اگر نبود، ادامه دین به خطر می‌افتاد، این‌ها زمینه‌های فراگیر کردن علم شیعه در جهان  است همان‌گونه که امام رضا(ع) با آمدنش به ایران از باهوشی ایرانیان برای ماندگاری دین  استفاده کرد.

حسناتی تأکید کرد: دشمنان که می‌گویند دوسوم قرآن را کنار بگذارید یعنی حذف مسائل اجتماعی و فرهنگی، چندین سال است که دشمن خورد شده اما دست‌بردار نیست و می‌خواهد از طریق فضای مجازی اهداف شوم خود را محقق کند.

امام‌جمعه نجف‌آباد ضمن دعوت از همه شهروندان برای حضور در راهپیمایی روز دانش آموز اظهار کرد: ۱۳ آبان به خاطر مبارزه با استکبار عظمت پیداکرده و این مجموعه عظیم دانش‌آموزی  در مبارزه با استکبار سنگ تمام گذاشته است؛ همین جوانان و نوجوانان آزاده و خوش‌فکری که باید به آن‌ها  میدان دهیم.

وی عنوان کرد: این انقلاب دوم و تسخیر لانه جاسوسی بهتر از انقلاب اول بود و چنانچه تسخیر نمی‌شد بسیاری از نقشه‌ها در همان لانه جاسوسی گرفته می‌شد. در دنیا تنها کشوری که مردانه ایستاده ایران است و توانست پیروز و موفق و عزیز گردد.

حسناتی اسراف مواد غذایی و میوه را بیشتر از حد معمول دانست و گفت: بدتر از تحریم‌ها ضایع کردن مواد غذایی و میوه در داخل کشور که آمارش دو برابر سطح مصرف جهانی است. چقدر خسارت برای آب و کشاورزی داریم، این مشکل را می‌شود با ایجاد صنایع تبدیلی حل کرد و جلو اسراف را گرفت.

امام‌جمعه نجف آباد در پایان عنوان کرد: حکومت اسلامی اول پیامش اجرای عدالت است، پولدار این کشور 14 برابر یک فرد محروم از مزایا استفاده می‌کند. همه باید دست‌به‌دست دهیم و عدالت را اجرا کنیم و در رأس این همکاری، دولت و قوه قضاییه است که باید با شناسایی پولدارها و افرادی که واقعاً نیاز به یارانه ندارند، آن‌ها را از این چرخه حذف کند.

انتهای پیام/63109/آ 30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول