اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سپهر محمدی به تیم ملی فوتسال دعوت نشد

طبق اعلام سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، ۱۴ بازیکن به مسابقات مقدماتی جام ملت‌های فوتسال آسیا دعوت شدند که در بین آن‌ها دو 2 بازیکن از تیم گیتی‌پسند اصفهان دعوت شدند.

سپهر محمدی به تیم ملی فوتسال دعوت نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، طبق اعلام محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم فوتسال ایران، 14 بازیکن جهت حضور در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا به تیم ملی دعوت شدند.

در بین بازیکنان دعوت شده، نام سعید احمدعباسی و حمید احمدی از تیم گیتی‌پسند اصفهان به چشم می‌خورد.

جالب‌ترین نکته لیست جدید سرمربی تیم ملی فوتسال این است که سنگربانان اصلی تیم ملی در این مسابقات حضور ندارد؛ سپهر محمدی بازیکن اصفهانی و سابق گیتی‌پسند به این اردو دعوت نشده است و از سوی دیگر علی‌رضا صمیمی دیگر سنگربان تیم ملی نیز در مسابقات جاری به میدان نخواهد رفت.

احتمالا سرمربی تیم ملی قصد دارد با بازی دادن به مسعود محمدی و سعید مومن تکلیف دروازبان سوم تیم ملی را برای حضور در جام ملت‌های آسیا مشخص کند و همچنین به دروازبانان اصلی تیم ملی استراحت دهد.

به گزارش فارس، مسابقات مقدماتی خاورمیانه جام ملت‌های فوتسال آسیا از 29 مهر الی 5 آبان ماه به میزبانی ایران و شهر ارومیه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /63107/ص10/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول