اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

استقرار 27 موکب از کاشان و آران و بیدگل در مسیر نجف به کربلا

رئیس اداره حج و زیارت کاشان از استقرار 27 موکب از کاشان و آران وبیدگل در مسیر شهرهای نجف به کربلا خبرداد.

استقرار 27  موکب از کاشان و آران و بیدگل  در مسیر نجف به کربلا

عباس نیکو نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان با اشاره به اینکه  امسال کاشانی‌ها حضور پررنگ‌تری نسبت به سال گذشته در راهپیمایی اربعین داشته‌اند، اظهار داشت: تعداد زائران حسینی نسبت سال گذشته افزایش دو برابری داشته است که این امر ارادت مردم کاشان نسبت به امام حسین (ع) را نشان می‌دهد.

رئیس اداره حج  و زیارت کاشان با اشاره به اینکه تاکنون 28 هزار زائر از کاشان برای راهپیمایی اربعین ثبت‌نام کرده‌اند افزود:  اعزام به عتبات عالیات در اربعین حسینی برای این سفر صرفاً با ثبت‌نام در سامانه سماح امکان‌پذیر است.

وی تأکید کرد:  کلیه زائران تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند و بیمه زائران اجباری و الزامی است.

نیکونیا  در ادامه به روال جمع‌آوری نذوراتی که به اداره حج و زیارت داده‌اند نیز اشاره کرد و گفت: کمک‌های غیر نقدی  به تعداد 150 گالن عریقیجات جمع‌آوری و به موکب‌ها ارسال شده است.

رئیس حج و زیارت کاشان با اشاره به اینکه هنوز برآوردی از آمار نذورات و کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم احصا نشده است، اضافه کرد: آنچه مسلم است لطف و محبت مردم  کاشان است که با این نذورات مردمی از اعتبارات دولتی کمک گرفته نشده است و هرچه هزینه می‌شود از نذورات مردمی است.

وی ضمن تقدیر از مردم کاشان برای مشارکت در ارسال نذورات به موکب‌های اربعین گفت: امیدواریم امسال نیز مطابق سنوات گذشته شاهد یک مراسم اربعین باشکوه باشیم.

انتهای پیام/63107/ج20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول