اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رتبه نخست اصفهان در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: استان اصفهان در سال 97 با آزادسازی 1210 نفر زندانی جرائم غیرعمد با 120 میلیارد بدهی رتبه اول آزادسازی زندانیان را دارد، البته با اخلاق و هنر اصفهانی 50 میلیارد آن با جلب رضایت شاکیان بوده است.

رتبه نخست اصفهان در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد صبح امروز در آیین تکریم و معارفه مدیران کل قدیم و جدید اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اظهار کرد: وقف باید توسعه پیدا کند و پس از انقلاب مردم به جایگاه آن پی بردند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان ادامه داد: وقف مصداق صدقه جاریه است و پرونده انسان را باز نگه می‌دارد، این که استان اصفهان در وقف جایگاه هشتم را دارد جای تعجب دارد و باید برای ارتقای آن اقدام کرد.

وی یادآور شد: مردم اصفهان در مسأله سیل نشان دادند که پای کار کشور هستند و بیش از هزار طلبه نیز در کنار سایر مردم به خدمت‌رسانی مشغول شدند که نباید آن را فراموش کرد.

طباطبایی‌نژاد افزود: استان اصفهان در سال 97 با آزادسازی 1210 نفر زندانی جرائم غیرعمد با 120 میلیارد بدهی رتبه اول آزادسازی زندانیان را دارد، البته با اخلاق و هنر اصفهانی 50 میلیارد آن با جلب رضایت شاکیان بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تصریح کرد: حدود 700 خیریه در استان اصفهان فعال هستند که یکی از جلوه‌های فعالیتشان خرید لوازم التحریر و مایحتاج دانش‌آموزان در آغاز سال تحصیلی است.

وی با اشاره به حدیثی از امام حسین (ع) بیان کرد: این که مردم به شما نیاز داشته باشند نعمت خداست و همان‌گونه که انسان از نعمت‌های خداوند خسته نمی‌شود شما نیز نباید از خدمت به مردم خسته شوید.

طباطبایی‌نژاد یادآور شد: منافقین در ابتدای انقلاب می‌گفتند هدف وسیله را توجیه می‌کند و بر همین اساس کودک مدرسه‌ای را می‌کشتند اما امام حسین می‌گوید برای رسیدن به هدف مقدس باید از راه مقدس رفت و رسیدن به سعادت از راه گناه ممکن نیست، به همین دلیل راه امام حسین هرساله رونق می‌گیرد ولی حکومت یزید چند سال بعد از بین رفت.

انتهای پیام/63113/م30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول