اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

قهرمانی ایران در مسابقات رزم‌آوران/ یک پیروزی و شکست برای هندبال اصفهان

پایان مسابقات رزم‌آوران در اصفهان، پنجمی والیبال ایران در جهان و انتخاب هازارد به عنوان برترین بازیکن اروپا از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان، کشور و جهان در روزی که گذشت، بود.

قهرمانی ایران  در مسابقات رزم‌آوران/ یک پیروزی و شکست برای هندبال اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در روز 8 شهریور ماه علاوه بر این‌که مسابقات بین‌المللی رزم‌آوران به میزبانی اصفهان با قهرمانی ایران تمام شد، سپاهان در لیگ برتر هندبال به پیروزی رسید.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان

✅ در پایان مسابقات رزم‌آوران «جام وحدت» که با حضور ورزشکارانی از کشورهای ایران، گرجستان، ارمنستان، جمهوری آذربایجان و افغانستان در اصفهان برگزار شد، در امتیازات بخش تیمی تیم ایران «الف» 16 امتیاز کسب و قهرمانی را از آن خود کرد، افغانستان با 3 امتیاز عنوان نایب‌قهرمانی را به خود اختصاصی داد و گرجستان با 2 امتیاز به رتبه سوم رسید.

مسابقات بین‌المللی رزم‌آوران «جام وحدت» روز جمعه با حضور تیم‌های گرجستان، ارمنستان، جمهوری آذربایجان، افغانستان و ایران به همت انجمن رزم‌آوران ایران و هیأت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان، در سالن 17 شهریور تختی اصفهان برگزار شد.

✅ در هفته سوم لیگ برتر هندبال، تیم‌های نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و ذوب‌آهن اصفهان به میزبانی کازرون رو در روی هم قرار گرفتند که در آخر تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با نتیجه 31 بر 24 برابر تیم ذوب‌آهن اصفهان به پیروزی رسید.

در آخرین بازی روز نخست هفته سوم این رقابت‌ها فولاد مبارکه سپاهان برابر فراز بام خائیز دهدشت به میزبانی اصفهان صف آرایی کرد و سپاهان با نتیجه 28 بر 20 برنده زمین بازی را ترک کرد.

✅ هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان جمعه 8 شهریور ماه با 6 دیدار برگزار شد که نامی‌نو اصفهان طلسم‌شکنی کرد و توانست با تک گل نسترن مقیمی در کرمان تیم دختران کویر کرمان را شکست دهد.

✅ هفته دوم لیگ برتر فوتبال رو جمعه به پایان رسید که در یکی از این دیدار‌ها تیم ذوب‌آهن اصفهان با نتیجه بدون مقابل پارس جنوبی جم به تساوی رسید؛ شاگردان منصوریان هفته گذشته به سایپا باخته بودند.

✅ هفته دهم لیگ برتر فوتسال روز‌های پنج‌شنبه و جمعه برگزار شد که تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان موفق شد با نتیجه 4 بر یک ستارگان ورامین را شکست دهد؛ هایپر شاهین‌شهر اما با نتیجه 5 بر3 مقابل سوهان محمد‌سیما قم شکست خورد.

✅ تیم دوچرخه‌سواری باشگاه سپاهان شامل حسین ناطقی، محمد گنج‌خانلو، بهنام آرین، محسن رحمانی، امیر‌حسین‌ جمشیدیان و محمد چایچی به مربی‌گری حمید ابراهیمی سکوی قهرمانی رقابت‌های بین‌المللی دوچرخه‌سازی چین را فتح کردند.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی کشور

✅ تیم ملی والیبال نوجوانان ایران برای کسب عنوان پنجمی رقابت‌های قهرمانی جهان که به میزبانی تونس درحال برگزاری است به مصاف ژاپن، قهرمان آسیا رفت و توانست حریف خود را شکست دهد.

شاگردان محمد وکیلی در این مسابقه موفق شدند با نتیجه 3 بر یک ژاپن را شکست داده و عنوان پنجم رقابت‌های قهرمانی جهان را کسب کنند؛ ایران مدافع عنوان قهرمانی در این دوره از مسابقات بود.

✅ همزمان با  برگزاری مسابقات جهانی هنرهای رزمی که در شهر چونگ‌جو کره جنوبی در حال برگزاری است هجدهمین مجمع عمومی این مسابقات برگزار شد.

محسن مهرعلیزاده به عنوان رئیس فدراسیون بین المللی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در این مجمع حضور داشت؛ با رایزنی‌های صورت گرفته توسط هیأت ایرانی در این جلسه با اکثریت آرا اعضای مجمع، فدراسیون بین المللی ورزش‌های زورخانه‌ای (IZSF) توانست به عضویت این اتحادیه درآید.

✅ رنکینگ جهانی ماه سپتامبر 2019 توسط فدراسیون جهانی ( ITTF ) منتشر شد که بعد از درخشش امین احمدیان و نوید شمس در گلدن سری هنگ کنگ و مدال نقره امیرحسین  هدایی در مسابقات زیر 21 سال تور جهانی نیجریه، رنکینگ جهانی این 3 بازیکن به بالاترین سطح خود در تاریخ تنیس روی میز ایران رسید.

✅ در ادامه رقابت‌های جهانی و کسب سهمیه المپیک تیراندازی که به میزبانی ریودوژانیرو در حال برگزاری است، ملی‌پوشان ایران در تفنگ بادی مردان در خط آتش قرار گرفتند.

در تفنگ بادی 10 متر مردان، پوریا نوروزیان با 625.5 امتیاز بیست و یکم شد، حسین باقری با 623.7 امتیاز در رده سی و پنجم قرار گرفت، مهیار صداقت نیز با 622.6 امتیاز چهل و چهارم شد؛ ملی‌پوشان تفنگ ایران با این نتایج از رسیدن به فینال بازماندند.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی جهان

✅ در حاشیه مراسم قرعه کشی لیگ مرحله مقدماتی لیگ اروپا ادن هازارد به عنوان بهترین بازیکن معرفی شد، بازیکنانی نظیر اولیور ژیرو که با گل‌هایش نقش مهمی در قهرمانی چلسی داشت، ادن هازارد هافبک چلسی که به تازگی در این فصل راهی رئال شده است و یوویچ هم با اینتراخت فرانکفورت عملکرد درخشانی داشت و تا مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا صعود کرد.

✅ جام جهانی 2019 بسکتبال از نهم شهریور آغاز می‌شود و فدراسیون جهانی طی ارائه آماری به حضور تعداد بازیکنان حاضر در NBA پرداخته که در جام جهانی به میدان می‌روند؛ طی این آمار بیش از 50 بازیکن NBA قرار است در جام جهانی به میدان بروند.

✅ باشگاه اینتر میلان رسما اعلام کرد که الکسیس سانچس با قراردادی یک ساله و قرضی به این تیم پیوسته است، سانچس پس از لوکاکو دومین بازیکن منچستری است که در این فصل راهی اینتر شده است.

در این میان پل پوگبا هافبک اثرگذار منچستری‌ها نتوانست راهی رئال مادرید شود و عملا تلاش‌های زیدان هم برای این انتقال سودی نداشت تا در فصل پیش رو این هافبک فرانسوی در اولدترافورد باقی بماند.

انتهای پیام/63090/ص10/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول