اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تجلیل از پیش‌کسوتان و قهرمانان بدنسازی اصفهان

رئیس هیأت بدنسازی استان اصفهان در مراسم تجلیل از زیرمجموعه این هیأت از دستاور‌های بدنسازی اصفهان سخن گفت.

تجلیل از پیش‌کسوتان و قهرمانان بدنسازی اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین یارمحمدیان شامگاه یک‌شنبه در مراسم تجلیل از زیرمجموعه هیأت بدنسازی استان اصفهان اظهار داشت: در طول 4 سال گذشته نزدیک به 200 کاپ قهرمانی در سطح کشور کسب شده است؛ بیش از 20 نفر قهرمان آسیا و جهان اهل اصفهان هستند.

رئیس هیأت بدنسازی استان اصفهان افزود: تمام هزینه‌های اعزام تیم‌ها به مسابقات قهرمانی از سوی هیأت بدنسازی استان اصفهان پرداخت می‌شود، همچنین هیأت حتی یک ریال برای مخارج خود از دستگاه‌های دولتی دریافت نکرده است.

وی با اشاره به رونمایی از کتاب 4444 گفت: در این کتاب نام و تصاویر قهرمانان استان اصفهان از دهه 30 آورده شده است، کار بسیار سختی برای جمع‌آوری اطلاعات داشتیم و هزینه چاپ کتاب نیز از سوی اسپانسر تأمین شده است.

یارمحمدیان در ادامه عنوان داشت: مسابقه‌ مچ‌اندازی در سطح کشور برگزار نمی‌شود مگر این‌که تیم‌های اصفهان عنوان قهرمانی را به دست بیاورند، همچنین در پاورلیفتیگ جزو 3 تیم برتر کشور هستیم، در قوی‌ترین مردان ایران نیز قهرمانی را از استان البرز گرفتیم.

رئیس هیأت بدنسازی استان اصفهان تصریح کرد: در هر بخش کمیته مجزایی داریم که مشغول به فعالیت هستند، در حوزه آموزش استان اصفهان در کل کشور سرآمد است، از ظرفیت همه ورزشکاران و پیش‌کسوتان در هیأت بدنسازی استان اصفهان استفاده شده است؛ با وجود این‌که ورزشکاران بدنسازی قدرت زیادی دارند اما از اخلاق خوبی برخوردارند و در 4 سال گذشته تنها یک جلسه کمیته انضباطی برگزار شد.

هیأت بدنسازی همیشه جزو بهترین‌ها بوده است

علی‌رضا امین‌آزاده نیز در این مراسم اظهار داشت: در هیأت بدنسازی استان اصفهان از نیروهایی استفاده شد که ظرفیت بالایی داشتند و کار تیمی خوبی انجام شده که سبب موفقیت این هیأت شده است.

معاون توسعه اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: هیأت بدنسازی استان اصفهان در چند سال گذشته همیشه جزو بهترین‌ها در سطح کشور بوده است و در سال 97 نیز به طور قطع هیأت برتر در سطح کشور انتخاب خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تعداد باشگاه‌های ورزشی رشد زیادی داشته است، هزار و 470 مجموعه در سطح کشور داریم و اگر در هر مجموعه به طور میانگین 5 نفر کار کنند، مجموعه‌های ورزشی سهم زیادی در اشتغال کشور دارند.

به گزارش فارس، در این مراسم از 300 نفر از پیش‌کسوتان و زیرمجموعه هیأت بدنسازی استان اصفهان با اهدای لوح و تندیس تجلیل به عمل آمد؛ همچنین از کتاب 4444 با محوریت فعالیت‌های هیأت بدنسازی استان اصفهان و دستاور‌های این هیأت رونمایی شد.

انتهای پیام/63090/ج30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول