اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته رشد 79 درصدی دارد

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: 79 درصد رشد ورزشکار سازمان‌یافته در 3 ماهه اول سال 98 نسبت به 3 ماهه اول سال گذشته داشته‌ایم و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته رشد 79 درصدی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، غلام‌رضا نوروزی پیش از ظهر امروز در مجمع سالیانه هیأت پزشکی ورزشی استان اصفهان اظهار داشت: با تغییرات صورت گرفته در هیأت پزشکی ورزشی استان اصفهان، رشد چشمگیری در تمامی شاخصه‌ها وجود داشته است.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی افزود: هدف ما این است که خدماتی که به جامعه ورزشی ارائه می‌دهیم از لحاظ کیفی و کمی در سطح خوبی باشد و برای راحت‌تر کردن راه گرفتن این خدمات به دنبال تمرکززدایی بودیم تا شهرستان‌ها بتوانند جوابگوی ارائه خدمات باشند.

وی با بیان این‌که در استان‌های مختلف توانمندی خوبی وجود دارد، گفت: استان اصفهان از لحاظ حرفه‌ای و قهرمانی بسیار توانمند است و لازمه این اتفاق رشد جامعه پشتیبان است.

نوروزی در ادامه با اشاره به لیگ برتری شدن تیم والیبال سپاهان بیان داشت: پیشنهاد من این است که در کنار تجهیز آکادمی لوافان، معاینات پزشکی ورزشکاران استان اصفهان نیز انجام شود.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در خصوص کارت‌های بیمه ورزشی عنوان داشت: نزدیک به 3 میلیون و 600 هزار نفر ورزشکار سازمان‌یافته داریم که کارت بیمه ورزشی دارند، کارت‌های فیزیکی بیمه ورزشی حذف شد زیرا منشأ ناملایماتی بود و همه اقدامات به صورت اینترنتی انجام می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: 79 درصد رشد ورزشکار سازمان‌یافته در 3 ماهه اول سال 98 نسبت به 3 ماهه اول سال گذشته داشته‌ایم و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/63090/ص20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول