اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

طرح پاکسازی کانون‌های جرم در 30 محله اصفهان اجرا شد

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: طرح پاکسازی کانون‌های جرم و مقابله با مجرمان در بیش از 30 مرحله اجرا شد که در مجموع بیش از 8 هزار نفر دستگیر و یا بازداشت شدند.

طرح پاکسازی کانون‌های جرم در 30 محله اصفهان اجرا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار مهدی معصوم‌بیگی پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از کشفیات و اقدامات پلیس استان اصفهان اظهار کرد: سلسله عملیات‌های ظفر در راستای افزایش نظم و امنیت و مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر انجام شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با اشاره به شعار سال ادامه داد: یکی از اولویت‌های انتظامی استان مقابله بی‌امان با قاچاق کالا است و در این مأموریت‌ها در سه ماه گذشته بالغ بر 370 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف و حدود 800 نفر دستگیر شدند.

وی تصریح ‌کرد: در مقابله با سوداگران مرگ، قاچاقچیان و خرده‌فروشان بالغ بر 12 تن انواع مواد مخدر کشف و حدود 214 نفر از قاچاقچیان دستگیر شدند.

معصوم‌بیگی در تشریح اقدامات در حوزه پاکسازی مناطق آلوده و کانون‌های جرم بیان کرد: طرح پاکسازی کانون‌های جرم و مقابله با مجرمان در بیش از 30 مرحله اجرا شد که در مجموع بیش از 8 هزار نفر دستگیر و یا بازداشت شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: نیروی انتظامی در استان اصفهان با قدرت و قوت انجام مأموریت می‌کند و با کسانی که نظم عمومی را مختل کنند و قاچاق کالا و مواد مخدر داشته باشند برخورد خواهد کرد.

طرحی تحت عنوان ناظر هر یک در سطح کشور و استان اصفهان به اجرا گذاشته شده که طی آن با کسانی که در خودرو کشف حجاب می کنند برخورد قانونی خواهد شد، به این صورت که بار اول تذکر داده شده و تعهد گرفته می‌شود، بار دوم خودرو توقیف و در مرحله سوم پرونده قضایی تشکیل و به دادگاه فرستاده می‌شود.

انتهای پیام/63113/م20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول