اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

پیشگیری از جرایم و سرقت اولویت نیروی انتظامی شهرضا

در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرضا عنوان شد که پیشگیری از جرایم و سرقت اولویت نیروی انتظامی شهرضا است.

پیشگیری از جرایم و سرقت اولویت نیروی انتظامی شهرضا

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرضا با بیان این‌که مسؤولیت‌‌شناسی و عاطفه‌گستری و مردم دوستی از ویژگی‌های یک مدیر موفق است، اظهار داشت: اقتدار همراه با عاطفه ویژگی نیروی انتظامی در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه شهرضا با بیان این‌که قانون درس دینداری و محبت و اقتدار می‌دهد افزود: لباس نیروی انتظامی باید اقتدارآفرین و همراه با محبت باشد تا تأثیرگذار شود.

وی با بیان این‌که سرقت یکی از معضلات جامعه امروز است و زیبنده نظام جمهوری اسلامی ایران نیست گفت: اقتدار پلیس وقتی محقق می‌شود که تمام معضلات را به صفر برسانیم و باورمان این است که می‌توانیم.

یعقوبی با بیان این‌که نیروی انتظامی باید حریم شخصیت افراد را حفظ کند، بیان کرد: آبرو حفظ کردن کار بسیار مهمی است و گناهی بالاتر از آبرو ریختن نداریم و آن چیزی که امروز در جامعه فاقد آن هستیم اخلاق اسلامی است.

امام جمعه شهرضا با بیان این‌که از نظر نیروی انسانی باید به شهرضا از سوی استان اصفهان کمک شود، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی انسان محور است، باید سر هر چهارراهی یک نیرو وجود داشته باشد و وسیله نقلیه کافی نیز در اختیار آن قرار بگیرد، وقتی امنیت می‌خواهیم باید زیرساخت آن را فراهم کنیم.

ضرورت افزایش رتبه ایست و بازرسی شهید امامی شهرضا

علی‌اصغر رفیعی‌نژاد در ادامه این جلسه با محکوم کردن اقدام ترامپ اظهار داشت: تروریست خواندن سپاه عملی غیر قابل قبول است امروز 80 میلیون پاسدار نظام در کشور داریم و همه ما سپاهی هستیم و از این تهدید یک فرصت می‌سازیم.

فرماندار شهرضا با بیان این‌که در تمام شئونات زندگی نیروی انتظامی حضور دارد افزود: بخش عمده‌ای از کشفیات مواد مخدر کشور در ایست و بازرسی شهید امامی شهرضا کشف می‌شود بنابراین درخواست داریم رتبه آن افزایش پیدا کند.

وی با بیان این‌که ایستگاه شهید امامی شهرضا خدمات ملی ارائه می‌دهد، بیان کرد: ایستگاه شهید امامی رتبه مبارزه با مواد مخدر را ندارد و دارای رتبه مبارزه با قاچاق کالا و انسان است، با افزایش رتبه می‌توان از امکانات و اختیارات بیشتری در راستای مبارزه با مواد مخدر بهره‌مند شویم.

پیشگیری از جرایم و سرقت اولویت نیروی انتظامی شهرضا

صادق کاظم‌زاده نیز در این جلسه با بیان این‌که وظیفه اصلی نیروی انتظامی برقراری و حفظ نظم و امنیت در جامعه است، اظهار داشت: این وظیفه توسط نیروی انتظامی و همراهی مردم و مسؤولان  امکان‌پذیر است.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با اشاره به این‌که برخورد با جرایم شهری و ایست و بازرسی شهید امامی دو موضوع اصلی این شهرستان شهرضا است، تصریح کرد: در مأموریت‌های نیروی انتظامی شهرستان شهرضا پیشگیری از جرایم و سرقت و مقابله با جرایم قاچاق کالا و مواد مخدر در اولویت است.

افزایش 30 درصدی کشفیات مواد مخدر در شهرضا

باباکلانی نیز در این جلسه با اشاره گزارش عملکرد خود در مدت 19 ماه تصدی فرماندهی انتظامی شهرضا اظهار داشت: در این 19 ماه نسبت به مدت مشابه آن اخبار فوریتی 110، 59 درصد افزایش داشته است.

فرمانده سابق انتظامی شهرضا با اشاره به افزایش 29 درصدی مشاوره در طول این مدت گفت: اخبار صحت‌دارد 40 درصد، کشفیات سرقت یک درصد و کل دستگیری‌های سرقت 20 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به افزایش 30 درصدی کشفیات مواد مخدر در مدت 19 ماه خدمت در شهرضا گفت: در این مدت 76 درصد کشفیات ماهواره، 291 درصد سوخت و 5 درصد کشفیات سلاح و مهمات و دستگیری معتادان متجاهر 33 درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس، در این مراسم از خدمات 19 ماهه سرهنگ محمدحسین باباکلانی تقدیر به عمل آمد و سرهنگ صادق کاظمی به مدت سه سال به عنوان فرمانده انتظامی شهرضا معرفی شد وی پیش از این فرمانده انتظامی نائین بود.

انتهای پیام/63101/ج20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول