اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

شهردار گلپایگان انتخاب شد

رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان گفت: با رأی اکثریت اعضای شورای شهر گلپایگان محمدرضا توسلی به عنوان شهردار گلپایگان انتخاب شد.

شهردار گلپایگان انتخاب شد

احمد افتخاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گلپایگان با اشاره به انتخاب شهردار جدید گلپایگان، اظهار کرد: عصر امروز یکشنبه 25 فروردین ماه 98  در صد و چهل‌وهشتمین جلسه شورای شهر گلپایگان محمدرضا توسلی به عنوان شهردار گلپایگان انتخاب شد.

رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان افزود: با توجه به جلسات توجیهی برگزار شده به عنوان ارائه برنامه‌ها این انتخاب صورت گرفت.

وی گفت: با رأی اعضای شورای شهر در انتخاب شهردار که  طی دو مرحله صورت گرفت، در مرحله نخست  محمدحسن یاری و  محمدرضا توسلی حائز بیشترین آراء شدند که به مرحله دوم راه پیدا کردند و در نهایت محمدرضا توسلی به عنوان شهردار گلپایگان انتخاب شد.

به گزارش فارس، پس از عزل محمدامین جمالی شهردار سابق گلپایگان که به دلیل  پرونده شورای اسلامی شهر بهارستان در سال 97  مورد اتهام قرار گرفته بود، از سوی استانداری دستور عزل  وی به شورای شهر گلپایگان ابلاغ شد.

با سرپرستی علیرضا قربانی در سمت شهرداری گلپایگان  براساس رایزنی شورای شهر با تعدادی از افراد واجد شرایط که در دو هفته اخیر داشتند سرانجام با رای اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر گلپایگان محمدرضا توسلی که در کارنامه خود بخشداری مرکزی و سرپرستی فرمانداری گلپایگان و شهرستان بوئین‌میاندشت را برعهده داشت به عنوان منتخب شورای شهر اسلامی شهر  در سمت شهردار گلپایگان انتخاب شد و پس از سیر مراحل قانونی از سوی فرمانداری و استانداری اصفهان به فعالیت در سمت شهردار شهر گلپایگان مشغول فعالیت می‌شود.

انتهای پیام/63071/ج10/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول