خب این معنی خوبی میده آیا؟؟؟تنگه هرمز وقتی ارزشمنده که تردد زیاد باشه،به اینکه هرمز رو خلوت کردید، دارید افتخار میکنید؟؟
@melika_keshavarzمنذ 4 ساعاتتعليقًا علىخب این معنی خوبی میده آیا؟؟؟تنگه هرمز وقتی ارزشمنده که تردد زیاد باشه،به اینکه هرمز رو خلوت کردید، دارید افتخار میکنید؟؟
@user176953980722منذ 3 ساعاتتعليقًا علىبله وقتی شما در عین ساده اندیشی نظر عمان را در موضوع مدیریت این دستاورد بی نظیر راهبردی دخیل میکنید ، نتیجه میشه اینی که میبینید و عمانی که نه از لحاظ اقتصادی و نه سیاسی این موضوع برایش مهم نیست به راحتی برای آمریکا نقش آفرینی میکند!
@user1709099998125558410منذ 3 ساعاتتعليقًا علىآمریکا قصد داشته تسلط مابرتنگه هرمز رو به مرور مستهلک کنه وچه بسا خودش مسلط بشه وحتی دوست داشت عوارض هم بگیره ازاین توهمات در ذهن ترامپ زیاد می چرخه
@user1709101241938839521منذ 2 ساعاتتعليقًا علىایران میتواند حتی از فاصله ۱۰۰۰ کیلومتری هر کشتی متخلف را با کروز دریایی بزند کسی نمیتواند جلوی دکان ما دکان بزند
@user1709100048463689223منذ 1 ساعاتتعليقًا علىتنگه یا آبراهه هرمزتمام ایرانی است . عمان نشان دادهمراه خوبی درتامین امنیت و... نیست . امیدوارم عشق مذاکره چی های شریک تراش برای حق حاکمیت ملت ایران درتنگه هرمزاین مطلب رافهمیده باشند .