خب این معنی خوبی میده آیا؟؟؟تنگه هرمز وقتی ارزشمنده که تردد زیاد باشه،به اینکه هرمز رو خلوت کردید، دارید افتخار میکنید؟؟
@melika_keshavarz3 ساعت پیشدر پاسخ بهخب این معنی خوبی میده آیا؟؟؟تنگه هرمز وقتی ارزشمنده که تردد زیاد باشه،به اینکه هرمز رو خلوت کردید، دارید افتخار میکنید؟؟
@user1769539807221 ساعت پیشدر پاسخ بهبله وقتی شما در عین ساده اندیشی نظر عمان را در موضوع مدیریت این دستاورد بی نظیر راهبردی دخیل میکنید ، نتیجه میشه اینی که میبینید و عمانی که نه از لحاظ اقتصادی و نه سیاسی این موضوع برایش مهم نیست به راحتی برای آمریکا نقش آفرینی میکند!
@user17090999981255584101 ساعت پیشدر پاسخ بهآمریکا قصد داشته تسلط مابرتنگه هرمز رو به مرور مستهلک کنه وچه بسا خودش مسلط بشه وحتی دوست داشت عوارض هم بگیره ازاین توهمات در ذهن ترامپ زیاد می چرخه
@user170910124193883952133 دقیقه پیشدر پاسخ بهایران میتواند حتی از فاصله ۱۰۰۰ کیلومتری هر کشتی متخلف را با کروز دریایی بزند کسی نمیتواند جلوی دکان ما دکان بزند
@user170910004846368922327 دقیقه پیشدر پاسخ بهتنگه یا آبراهه هرمزتمام ایرانی است . عمان نشان دادهمراه خوبی درتامین امنیت و... نیست . امیدوارم عشق مذاکره چی های شریک تراش برای حق حاکمیت ملت ایران درتنگه هرمزاین مطلب رافهمیده باشند .