امان نامه نیز گرفته برای خود اسم میناب اختیار کرده و اشک تمساح می ریزند غافل از اینکه خود نیز دیر زمانی از تاریخ مصرفشان نزد شیطان باقی نمانده
Replying toحرفهای منطقی و اصولی است،فقط نمیدانم آمادگی آنرا داشتیم که جنگ در سطح وسیعتر (با ورود از ما بهتران) و طولانی تر ادامه دهیم؟آیا با مردم صحبت میکنیم که این جنگ طولانی است؟تاب آوری علمی و اصولی و کمتر هزینه را پیگیری میکنیم؟از ظرفیت دوستان و متحدان خارجی بدرستی استفاده میکنیم؟یا راحتی بشیوه توابین ؟
Replying toسئوال اینجاست که اهرم های اجرایی و قانونی بازدارنده در قانون چرا فعال نمیشن؟تا محاکمه و استیضاح و خلع از سمت بانیان این موضوع اجرا بشه؟ اهرم های قانونی رو هم قفل زدند؟
Replying toتاریشه تناقضات هم درقانون گذاری وهم دراجراخشک نشوددراین دورباطل سرگردان خواهیم ماند.دههاشاهدمثال ریز و دزشت موجودهست امافاجعه تناقض پیشگی اینجاست که درجاییکه تکلیف،پیروی محض است نه قضاوت!دولت وشعام ومجموعه متعلقان ووابستگان ذهنی ومالی سخت تقلاکنند خلاف نظررهبرشان رااثبات کنند!تخریب امامت یعنی پایان.
Replying toنامردها بیخود مجلس راتعطیل نکردند که به خاطر اینکه هر غلطی بخواهند بکنند کسی حرفی نزند در مجلس فقط چند نفر هستند که حرف میزنند بقیه مثل زمانیکه پزشکیان نماینده بود دکور بود اینها هم دکور هستند پس بود ونبودشان فرقی نداره باز وبسته مطیع شاه باقر خان قاجار
Replying to andDemandجنبش بازگشت به نظر رهبری
سلام بر هر کسی که خدا مقدر کرده است نوشته مرا بخواند ▫️با پیام اخیر رهبر انقلاب اسلامی مشخص شد نائب امام زمان (علیهالسلام) نظرشان غیر از این مسیری است که آقایان مسئولین طی کردهاند و صلاح کشور را در آن نمیبینند. در این باره چند نکته گفتنی است: 1⃣ به برادرانی که طی این مدت نظرشان مخالف مذاکره بود توصیه میکنم مبادا پیام رهبری را برای به رخ کشیدن جریانی که با شما هم نظر نبودند استفاده کنید! حیف ظرفیت این پیام است که خرج به رخ کشیدن بشود. 2⃣ نباید جریان توهین و دو دستگی و شعار علیه مسئولین راه بیفتد! در نظام قرآنی تفرقه بدتر از کفر است. 3⃣ حالا که مشخص شد نظر نائب امام زمان (علیهالسلام) چیز دیگری است پیشنهاد میدهم « جنبش بازگشت به نظر رهبری » راه بیفتد. 🔺در #تجمعات مطالبه کنید که کشور به مسیری که مورد رضایت ایشان است برگردد. سفر تیم مذاکره برای امضای تفاهم باید لغو شود. باید مذاکرات ۶۰ روزه، متوقف شد! بدانید در مسیری که مشخص شده است مورد رضایت ولی جامعه نیست نه خیر دنیا هست نه آخرت. ای مردم از تجربه #رهبر_شهید عبرت بگیرید.ر امیدوارم گذشته باشد آن زمان که رهبر انقلاب شب علیه مذاکرات فرمایش میکردند و صبح به مسئولین اجازه مذاکره میدادند و ما مردم فقط نگاه میکردیم. مسیر مورد نظر ولی جامعه به سرمایه مردم احتیاج دارد. « بسم اللّه » جوونن ۲۹ خرداد ۱۴۰۵ شیخ اسماعیل رمضانی
مسئولین دلسوز کشور
1000Follow up from the relevant official10,000Follow-up from the highest authority
Replying toرهبر شهید: خطرناکتر از ناو هواپیما بر، سلاحیست که میتواند آن را به قعر دریا فرو ببرد.محسن رضای: در تقابل با محاصره، میتوانیم همه ناوهای جنگی آمریکا را غرقکنیم.حالا دوست ما، مسعود براتی: ایران توانایی فنی برای ضربه زدن به ناوهای متحرک آمریکایی را ندارد!!! 🧐