4 ساعت پیش

خشت اول گر نهد معمار کج ...

خشت اول گر نهد معمار کج تا ثریا می‌رود دیوار کج… حکایت این ضرب المثل حکایت این روزهای مذاکرات ایران وآمریکا و تفاهم‌نامه حاصل شده است، چرا؟ اگر به ۱۹ فروردین برگردیم آن زمان که آتش‌بس را پذیرفتیم، حرف‌های زده شده و اقدامات صورت گرفته را تا الان مرور کنیم به خوبی این ضرب المثل را درک می‌کنیم. سحرگا…نمایش بیشتر
حرفهای منطقی و اصولی است،فقط نمیدانم آمادگی آنرا داشتیم که جنگ در سطح وسیعتر (با ورود از ما بهتران) و طولانی تر ادامه دهیم؟آیا با مردم صحبت میکنیم که این جنگ طولانی است؟تاب آوری علمی و اصولی و کمتر هزینه را پیگیری میکنیم؟از ظرفیت دوستان و متحدان خارجی بدرستی استفاده میکنیم؟یا راحتی بشیوه توابین ؟
10:55 - 6 تیر 1405