پروازش دو ساعت هم نیست بعد نوشتن دو ساعت و نیم که بیشتر پول بگیرن
@user17658788466310 ساعت پیشدر پاسخ بهپروازش دو ساعت هم نیست بعد نوشتن دو ساعت و نیم که بیشتر پول بگیرن
@user1777844907148 ساعت پیشدر پاسخ بهبلیط تهران دبی هم فروختند.بی غیرتی نه شاخ دارد نه دم.حکم ما با حکام کشورهای خلیج فارس حکم پدر کشتگی است.هرکس هم با اینها همراه باشد دشمنیم
@user1708416375527 ساعت پیشدر پاسخ بهجالبه شورای خلیج فارس با آمریکا بیانیه مشترک بر علیه ایران صادر می کنند و مسعود خان پرواز دبی را راه می اندازد آقایون خیلی نگران سرمایه و کسب و کارشان در دبی شهر صهیونیستها هستند
@Sepeher46 ساعت پیشدر پاسخ بهوقتی ما پراید و گوجه را با دلار 170هزار تومن می خریم ، چرا قیمت بلیط هواپیما برای سفرهای خارجی با دلار 70 هزار تومن می باشد؟
@user1768378758474 ساعت پیشدر پاسخ بهمطالبه ملیقطع رابطه سیاسی و اقتصادی با اماراتو بستن حریم هوایی ایران بر رو ایرلاین های اماراتی
@user1776271087823 ساعت پیشدر پاسخ بهمخاطبای فارس نیوز نهایتن ماشین دودی شاه عبدالعظیم رو درک میکنن
@user17091017741672456592 ساعت پیشدر پاسخ بهبلیط سفر های خارجی باید گرون بشه، چه معنی داره یارانه سوخت بدن برای سفر خارجی...