💢بازم آمریکاپرستها بگن در غرب دموکراسی (نظر اکثریت) حاکم هستاگر نظر اکثریت حاکم بود که نباید جنگ راه میافتاد✅پس همیشه نظر جنگطلبانِ اِپستینی👹 اجرا میشود خواه دموکرات سر کار بیاد خواه جمهوریخواه
Replying toشکست تمام عیار برای آمریکا ولی دیپلماسی ما همگام شجاعت میدان جلو نرفت
Replying toواقعا مردم امریکا اینقدر از مرحله پرت هستند.تنها رییس جمهور امریکا که اشکارا یک مقام عالی رتبه نظامی ایران را شهید کرد ترامپ بوده.چقدر نخبگان امریکا احمق بودند اگر فکر می کردند با وجود ترامپ جنگ نمی شود.
Replying to andآبونمان شرکت مخابرات ، نه شرعی،هست نه قانونیDemandمطالبه عمومی برای حذف آبونمانهای اجباری و غیرمنطقی از قبوض تلفن
اخیراً شاهد رویهای نگرانکننده در شرکت مخابرات هستیم که با استناد به زیانده بودن مجموعه، اقدام به افزایش تعرفهها و دریافت هزینههای ثابت (آبونمان) از تمامی مشترکین، فارغ از میزان مصرف آنها میکند. این شائبه را تقویت میکند که مشکلات مدیریتی شرکتها به جای اصلاح ساختاری، از جیب مردم جبران میشود. دریافت مبلغ ثابت بهعنوان آبونمان، آنهم در حالی که کیفیت خدمات نهتنها ارتقا نیافته بلکه با افت مواجه بوده، با اصول منطقی، شرعی و حقوق مصرفکننده در تضاد است. اینکه به مشترکین توصیه میشود برای توجیهپذیر شدن این هزینه، از تلفن استفاده کنند، نه یک راهکار حرفهای، بلکه تحمیل هزینه به مردم است. علاوه بر این، تبلیغاتی مبنی بر رایگان شدن تماسها در حالی صورت میگیرد که هزینههای پایه از مشترکین اخذ میشود؛ این تناقض در سیاستهای تبلیغاتی، موجب بیاعتمادی و نارضایتی شده است. ویژه وزیر محترم ارتباطات، سازمان حمایت از حقوق مصرفکنندگان، شورای رقابت و سازمان تعزیرات حکومتی درخواست داریم با ورود فوری و عملی به این موضوع، مانع از تداوم این وضعیت گردند. همچنین از علما و اندیشمندان دینی تقاضا داریم با بررسی دقیق اینگونه دریافتها، دیدگاه خود را در خصوص مطابقت این اقدامات با موازین شرعی تبیین نمایند. امید است با رسیدگی قاطع و شفاف، از تحمیل هزینههای غیرمنطقی بر مردم جلوگیری شده و حقوق مشترکین مورد صیانت قرار گیرد.
وزیر ارتباطات, ریاست جمهوری, سازمان حمایت از،مصرف،کننده, سازمان تعزیرات حکومتی, شورای رقابت, مجلس ، دولت ، قوه قضائیه, علما و روحانیون, سازمان های نظارتی و بازرسی
100Claim report1000Follow up from the relevant official
Replying toReplying to andوای خداااا.. فقط بلدین بگین سایبری مزد بگیر.. الان از طرف اسراییل پ امریکا اومدم پروفایل هویت دار فارس ساختم دارم کار میکنم؟ یا منظورت اطلاعات خودمونه؟؟؟خدایی چرا تندروها از احمق ها هستن.. تو با خودت همچین فکری میکنی. متاسفم اما واقعا با کسی که کوچکترین اطلاعاتی از افکار ما نپارهدبحثی ندارم. فقط یک…Show more