💢بازم آمریکاپرستها بگن در غرب دموکراسی (نظر اکثریت) حاکم هستاگر نظر اکثریت حاکم بود که نباید جنگ راه میافتاد✅پس همیشه نظر جنگطلبانِ اِپستینی👹 اجرا میشود خواه دموکرات سر کار بیاد خواه جمهوریخواه
@UltraMaxProPlus54 دقیقه پیش💢بازم آمریکاپرستها بگن در غرب دموکراسی (نظر اکثریت) حاکم هستاگر نظر اکثریت حاکم بود که نباید جنگ راه میافتاد✅پس همیشه نظر جنگطلبانِ اِپستینی👹 اجرا میشود خواه دموکرات سر کار بیاد خواه جمهوریخواه
@Khallaghanh54 دقیقه پیشدر پاسخ بهشکست تمام عیار برای آمریکا ولی دیپلماسی ما همگام شجاعت میدان جلو نرفت